Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

MyCall experimenteert in Rotterdam met exclusief callcenter voor Vodafone

Donderdag 29 april 2010

Utrecht, 27 april 2010. Het inrichten van facilitaire dedicated contactcenters dringt het verloop van medewerkers drastisch terug. In dedicated contactcenters worden de look & feel, inrichting en werkprocedures toegesneden op de opdrachtgever. Op basis van eerste ervaringen met een door MyCall speciaal ingerichte locatie wordt een reductie van het verloop van zo'n vijftig procent verwacht. Dit zei MyCall-directeur Jeroen de Vries bij zijn Utrechtse VIP-lunch, georganiseerd ter gelegenheid van de TCD-dagen. MyCall heeft in opdracht van Vodafone onlangs een eerste dedicated contactcenter geopend in Rotterdam.

De Vries is zeer hoopvol over de algehele performance van deze facilitaire dienstverlening voor outbound. "Medewerkers hebben het zeer naar hun zin in een merkgerelateerde omgeving die professioneel is doorgevoerd. En door het aanpassen van de werkprocessen aan de opdrachtgever wordt de relatie nog hechter. Wij zijn het stadium van postertjes plakken voorbij. En zelfs in onze eigen non-dedicated locaties wordt door professionele inrichting en organisatie veel werk gemaakt van het goede gevoel van de agents. Dedicated MyCall dus!"

Over MyCall
MyCall is de grootste in outbound services gespecialiseerde contactcenterorganisatie van Nederland. Het bedrijf werkt vanaf 9 locaties in Nederland, België en Marokko voor bekende merken in de Benelux, zoals KPN, Persgroep, Belgacom, Postcode Loterij, Yves Rocher en KWF. Het bedrijf maakt deel uit van de Experience Groep, opgericht in 1996. Naast Mycall Callcenters levert deze groep onder meer uitzenddiensten via MyCall Jobcenters.