Hogeschool Windesheim
Persbericht, 2 juni 2010
De eerste resultaten zijn al zichtbaar
Op woensdag 2 juni, tijdens de feestelijke opening van Gebouw X van
Windesheim, ondertekenen Zwolle Marketing en Windesheim een
partnershipovereenkomst. Zij gaan kennis en ervaring uitwisselen en
nauwer samenwerken. Op het gebied van citymarketing. Het doel van deze
samenwerking is te komen tot onder meer innovatieve
(product)ontwikkelingen op het vlak van citymarketing,
kennisuitwisseling en (verdergaande) professionalisering van
medewerkers en studenten. Het City Marketing Centre van Windesheim is
het platform waar de samenwerking in belangrijke mate vorm krijgt.
De eerste resultaten van dit partnership zijn inmiddels al te melden:
* Zwolle Marketing medewerkers zijn inmiddels gestart met een
opleidingstraject bij Windesheim
* Het landelijke Citymarketing Innovatiecongres komt op 20 januari
2011 naar Zwolle en zal plaatsvinden op Hogeschool Windesheim
* Studenten van de opleiding Communicatie zijn gestart met een
praktijkopdracht op het gebied van webmarketing voor Zwolle
Marketing
* Zwolle Marketing is lid van het Citymarketing Centre van Windesheim
en zal hieraan bijdragen leveren
Zwolle Marketing is lid van het Citymarketing Centre van Windesheim en
zal hieraan bijdragen leveren. Daarnaast stelt Zwolle Marketing
jaarlijks de Citymarketing innovatieprijs beschikbaar voor studenten
die met een innovatief idee voor productontwikkeling komen voor de
stad. Deze prijs zal jaarlijks worden uitgereikt, de eerste maal
tijdens het Citymarketing Innovatiecongres in januari 2011.