Klanten tevreden over dienstverlening
Dit blijkt uit een recent klanttevredenheidsonderzoek...
Bezoekers van de balies van de gemeente Culemborg waarderen de manier
waarop ze geholpen zijn met een 7,6. Ook de telefonische
dienstverlening van de gemeente Culemborg wordt met een 7,6
gewaardeerd.
Dit blijkt uit een recent klanttevredenheidsonderzoek dat TNS NIPO
uitvoerde in opdracht van Benchmarking Publiekszaken. De uitkomsten van
het onderzoek gebruikt de gemeente om haar dienstverlening te
verbeteren.
Culemborg scoort goed op de geboden service, vriendelijkheid van de
medewerkers en telefonische wachttijden. Aan de balie heeft driekwart
van de ondervraagden korter dan vijf minuten gewacht. Twintig procent
van de ondervraagden kwam op afspraak.
De Benchmarking Publiekszaken is een project waarin iets minder dan 100
gemeentes hun prestaties meten en vergelijken met als doel het
verbeteren van de dienstverlening.
Gemeente Culemborg