Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Aanstelling directeur Sales & Marketing Euretco Label Company (Peter Korver)

Versterkt management voor groei-ambities merken en private labels in het buitenland

Breda, 7 september 2010 ­ Om de groei-ambities van Euretco Label Company in goede banen te leiden, wordt het management versterkt met Peter Korver. Hij gaat de functie van directeur Sales & Marketing vervullen. Zijn primaire aandachtsgebieden zijn de merken LCKR en BabyFace en de uitbouw van private label in het buitenland. Peter Korver (1966) studeerde Commerciële Economie, waarna hij in tal van sales- en marketingfuncties werkzaam was voor merken als NIKE en Puma. Bij NIKE was hij gedurende twee jaar actief als salesmanager. Aansluitend leidde hij gedurende meer dan 7 jaar de Benelux operatie van Puma. Na een sabbatical jaar keerde hij in 2008 terug in Nederland als countrymanager in een merkenorganisatie in de modesector. Algemeen directeur Liesbeth Reeuwijk is ingenomen met de versterking van het team. `We zijn blij dat we Peter aan ons kunnen binden en bovendien al op korte termijn. Hij gaat 16 september aan de slag. Peter neemt een jarenlange ervaring in retail mee en die zal van pas komen om onze sterke groeiambities, zowel in eigen land als over de grenzen, waar te kunnen maken. Het gaat goed met de merken Babyface en LCKR. De groei zit er in en die willen we vanzelfsprekend doorzetten. Wij willen het momentum benutten en doorpakken. In de organisatie is met deze benoeming aan een belangrijke randvoorwaarde voor succes voldaan', aldus Liesbeth Reeuwijk.

-----------------------------------------Einde bericht------------------------------------


Noot voor redacties