Amsterdam 8 september 2010
Ematters reseller van AcceptEmail
Ematters is reseller van AcceptEmail geworden, de digitale versie van de bekende acceptgiro. AcceptEmail maakt het mogelijk voor bedrijven om flink te besparen op de kosten van facturatie en collectie en biedt de ontvanger de mogelijkheid om snel en veilig te betalen.
Wouter Theijsmeijer, directeur Ematters: "Met de integratie van AcceptEmail in Tripolis Dialogue kunnen wij onze klanten een oplossing aanbieden waarmee de administratieve kosten worden bespaard en de service naar de klant toe wordt verhoogd.
Peter Kwakernaak, directeur AcceptEmail: "AcceptEmail is marktleider op zijn vakgebied, waarin kennis en kunde omtrent betalen en emailen zijn gebundeld. Wij zien dat financiën en marketing elkaar vinden en versterken met AcceptEmail. Ematters heeft een goede reputatie als het gaat om het in de markt zetten van email marketing toepassingen. Wij hebben in Ematters een partner gevonden die waarde toevoegt en de mogelijkheden en voordelen van AcceptEmail enthousiast kan overbrengen aan haar klanten en relaties."
Over Ematters
Ematters is overtuigd van haar kennis, ervaring en succes in Digital Direct Marketing en heeft dit samengevat in de formule: E=DM2 (Ematters=Direct Marketing in het kwadraat). Ematters biedt hoog gekwalificeerde dienstverlening aan. Door één kennisplek aan te bieden waar klanten zowel hun email als zoekmachine marketing kunnen uitbesteden, is Ematters de partij waarmee bedrijven digitaal de dialoog aangaan met zowel bestaande relaties als nieuwe relaties. Meer informatie is te vinden op
Over AcceptEmail
AcceptEmail is de marktstandaard voor faktureren en betalen via e-mail. AcceptEmail combineert de kracht van e-mail met de eenvoud van internetbankieren. De dienst van AcceptEmail wordt inmiddels gebruikt door meer dan 75 bedrijven en instellingen, waaronder T-Mobile, Nuon, Ziggo, Cordaid, KPN, AB Inbev, Overtoom en vele anderen. Meer informatie vindt u op