SEE Marketing als nieuwe promotor van Soccershowdown

15/09/2010 11:48

Soccershowdown B.V.

Soccershowdown, het wereldberoemde straatvoetbal- en freestyleteam, ondergaat een belangrijke verandering. Als bedrijf groeide Soccershowdown de afgelopen jaren uit tot een organisatie die zich met meer dan alleen voetbalentertainment bezighoudt. Om te zorgen dat de voetballers ook in de toekomst hun focus op voetbal kunnen houden, neemt het nieuwe bedrijf SEE Marketing het management van Soccershowdown op zich. SEE Marketing is een afsplitsing van het huidige Soccershowdown en kan daarom met veel kennis en kunde de promotie van de straatvoetballers voortzetten.

Soccershowdown is de afgelopen jaren synoniem geworden voor tal van uiteenlopende activiteiten; van voetbalclinics op scholen en in wijken tot reclamefilms en shows op internationale topevenementen in bijvoorbeeld de Verenigde Staten, Colombia, Dubai en Italië. De naam Soccershowdown blijft in de markt voorbestaan maar richt zich vanaf nu alleen nog op de voetbalshows, freestyle-activiteiten en overige voetbalactiviteiten. SEE Marketing, dat staat voor Sports, Entertainment en Education, zal het management en alle zakelijke activiteiten op zich nemen. Ook zal deze organisatie alle andere disciplines behartigen, die de afgelopen jaren onder Soccershowdown zijn gaan vallen.

''SEE gaat zich richten op entertainment, evenementen, educatie, management, marketing en advies in de Urban Sport scene", zegt George Chatzivasiliadis, oprichter van SEE Marketing. ''Op het gebied van management richten we ons op vier disciplines: voetbal met Soccershowdown, Freestyle basketbal met Streetballshowdown, street-/breakdance met de Groove Kings en rap met Tommy van de Zaak."

Maar SEE verzorgt meer dan het management van de genoemde artiesten. ''We gaan ons ook nadrukkelijk bezighouden met het organiseren van evenementen van a tot z, het geven van educatieve shows en clinics, het ontwikkelen van promotiemateriaal en het bedenken en uitvoeren van een op maat gemaakt marketingconcept. Door de vele ervaring die we met onze medewerkers in afgelopen paar jaar hebben opgedaan, zijn we ervan overtuigd dat dit nieuwe marketingbureau zeer succesvol kan opereren", aldus Chatzivasiliadis.

Soccershowdown is voor fans nog steeds te volgen op de vertrouwde website www.soccershowdown.com.

Voor meer informatie over SEE Marketing kunt u terecht op www.seemarketing.nl.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.seemarketing.nl