Bij 62% van de uitzendvestigingen vindt u 100% zekerheid

15/09/2010 16:29

ABU

Deze week is de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen) de campagne ABU Het keurwerk gestart. Met deze campagne in landelijke dagbladen, vakbladen, op de radio en op internet maakt de ABU opdrachtgevers duidelijk dat zij moeten letten op het keurmerk van de ABU, want dat maakt het verschil. Bij ABU-aangesloten uitzendbureaus komt u niet voor verrassingen te staan en voldoen de uitzendbureaus aan de hoogste kwaliteitseisen. De rol van flexibele arbeid wordt belicht in de campagne, want zonder flexwerk staat een onderneming (en de Nederlandse economie) stil.

Met flexibele arbeid kan uw organisatie echt alle kanten op. Maar hoe weet u zeker dat het de goede kant is? "Met een uitzendbureau dat is aangesloten bij de ABU komt u niet voor verassingen te staan", aldus ABU-directeur drs. A. (Aart) van der Gaag. "Om onze blauwe sticker op de voordeur te krijgen, moeten uitzendbureaus aan hoge kwaliteitseisen voldoen. Bij ABU-uitzendbureaus weet u zeker dat flexibele arbeid in goede handen is. Wij hebben strenge eisen op het gebied van bijvoorbeeld veiligheid op de werkvloer, het naleven van onze CAO voor Uitzendkrachten en afdracht van sociale premies en belastingen. Maar het gaat ons niet alleen om de regels, maar ook of het uitzendbureau de kwaliteit levert waar opdrachtgevers maar ook uitzendkrachten op rekenen."

Meer informatie over de ABU en de campagne vindt u op de website www.abu.nl, daar kunt u ook het overzicht vinden van alle aangesloten ABU-leden. Bijgaand vindt u alvast een indruk van de campagne-uitingen.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl