Nedstat


Greetz kiest Nedstat om marketinguitgaven te optimaliseren

Amsterdam, 29 september 2010 - Greetz, online aanbieder van echte wenskaarten kondigt vandaag aan dat zij Nedstat als solution partner heeft geselecteerd voor de online portal Greetz.nl. Nedstat's web analytics product Sitestat is gekozen om de superieure mogelijkheden in het bieden van real-time inzicht in bezoekgedrag, waarmee online processen kunnen worden geoptimaliseerd en effectiviteit van campagnes wordt vergroot.

De Nedstat diensten omvatten onder andere geavanceerde campagne attributie waarmee campagne managers van Greetz de budgetten efficiënter kunnen inzetten, gebaseerd op de bijdrage van verschillende marketing kanalen aan de totale conversie. Daarnaast zal Nedstat ook e-mail campagnes optimaliseren met behulp van hun productintegratie met e-mail solution provider Emailvision.

"De groei van Greetz in de afgelopen jaren komt voort uit het voorzien in de de behoefte van klanten om emoties uit te drukken en mensen te laten lachen. Wij waren op zoek naar een partner die onze klanten begrijpt en de manier waarop wij marketing bedrijven", zegt Dascha De Cnock, Online Marketing Analist bij Greetz. "Nedstat en de analytics die hun product Sitestat biedt voldeden aan onze vereisten. Met behulp van Nedstat verwachten wij de online gebruikerservaring te verbeteren wat zal leiden tot hogere klanttevredenheid en loyaliteit."

"Greetz.nl is een frisse en aantrekkelijke website met een team dat constant werkt aan innovatieve ideeën voor hun klanten. Wij kijken uit naar de samenwerking en spelen graag een belangrijke rol in het nog succesvoller maken van hun online activiteiten in de toekomst", zegt Henk L. Pleiter, Senior Account Manager bij Nedstat.

Over Greetz
Greetz is een snelgroeiende e-commerce organisatie die zich richt op de markt voor online echte wenskaarten. Greetz heeft de onbetwiste rol als marktleider ingenomen op de Nederlandse markt. Grote ambitie en ondernemersgeest liggen aan de basis van de uitbreiding van diensten naar het buitenland. Greetz heeft onlangs haar diensten gelanceerd in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland en zal verder uitrollen naar landen binnen en buiten Europa.