FloraHolland
Inspiratie en informatie bij Leliedag FloraHolland
FLORAHOLLAND, 20 oktober 2010 (persbericht) - Onder het motto
`Segmentatie = netwerk + relatie' organiseert FloraHolland een Leliedag
voor haar aanvoerders en kopers. De Leliedag vindt plaats op vrijdag 5
november 2010 in Aalsmeer en kan gecombineerd worden met de
FloraHolland Trade Fair Aalsmeer.
Inspiratie en informatie wisselen elkaar tijdens de Leliedag af. Na een
toelichting op de stand van zaken van het marktplan Lelie wordt een
bezoek gebracht aan de FloraHolland Trade Fair Aalsmeer. Deze beurs is
het platform om te netwerken en relaties te versterken. Vervolgens
worden de kwekers en kopers van Lelie geïnformeerd over de nieuwe
werkwijze van FloraHolland Connect. Als antwoord op de veranderende
markt is de dienstverlening van FloraHolland Connect ingericht per
marktsegment.
Speeddaten en promotie
Na de lunch kunnen kwekers en kopers hun netwerk versterken door met
elkaar te `speeddaten'. Kwekers kiezen van te voren uit de
afzetsegmenten retail discount, retail full service, groothandel en
bloemistenketens. Het laatste programmaonderdeel van de Leliedag staat
in het teken van promotie en marketing. Na een toelichting op het
FleurPrimeur-beleid en de verkiezing van de Glazen Tulp, gaat Jhon
Koopman (lid van de Lelie Promotie Commissie) in op de stand van zaken
van de Leliepromotiecampagne 2010-2012. Marc Eijsackers, manager
Marketing van FloraHolland, sluit de Leliedag af met zijn visie op
marketing in de sierteeltsector, en de noodzaak voor positionering.
Belangstellende kwekers en kopers kunnen zich tot en met 27 oktober
voor de Leliedag aanmelden via dit formulier.