FloraHolland


Inspiratie en informatie bij Leliedag FloraHolland

FLORAHOLLAND, 20 oktober 2010 (persbericht) - Onder het motto `Segmentatie = netwerk + relatie' organiseert FloraHolland een Leliedag voor haar aanvoerders en kopers. De Leliedag vindt plaats op vrijdag 5 november 2010 in Aalsmeer en kan gecombineerd worden met de FloraHolland Trade Fair Aalsmeer.
Inspiratie en informatie wisselen elkaar tijdens de Leliedag af. Na een toelichting op de stand van zaken van het marktplan Lelie wordt een bezoek gebracht aan de FloraHolland Trade Fair Aalsmeer. Deze beurs is het platform om te netwerken en relaties te versterken. Vervolgens worden de kwekers en kopers van Lelie geïnformeerd over de nieuwe werkwijze van FloraHolland Connect. Als antwoord op de veranderende markt is de dienstverlening van FloraHolland Connect ingericht per marktsegment.

Speeddaten en promotie
Na de lunch kunnen kwekers en kopers hun netwerk versterken door met elkaar te `speeddaten'. Kwekers kiezen van te voren uit de afzetsegmenten retail discount, retail full service, groothandel en bloemistenketens. Het laatste programmaonderdeel van de Leliedag staat in het teken van promotie en marketing. Na een toelichting op het FleurPrimeur-beleid en de verkiezing van de Glazen Tulp, gaat Jhon Koopman (lid van de Lelie Promotie Commissie) in op de stand van zaken van de Leliepromotiecampagne 2010-2012. Marc Eijsackers, manager Marketing van FloraHolland, sluit de Leliedag af met zijn visie op marketing in de sierteeltsector, en de noodzaak voor positionering.

Belangstellende kwekers en kopers kunnen zich tot en met 27 oktober voor de Leliedag aanmelden via dit formulier.