Ingezonden persbericht



---



|Datum           | |Den Haag, 20 oktober 2010                                          |
|                                                                                      |
|                                                                                      |
T-Mobile al 10 jaar uniek met speciale spaarprogramma's.


. Sparen heeft een positief effect op de klanttevredenheid.
. Vanaf 4 november elke dag, tien dagen lang, feestelijke acties en verrassingen.

De unieke spaarprogramma's van T-Mobile bestaan 10 jaar en gebleken is dat zij een belangrijke bijdrage leveren aan de klanttevredenheid. Klanten die sparen blijven ten opzichte van klanten die niet sparen langer klant van T-Mobile.

T-Mobile is het enige telecombedrijf met een punten spaarprogramma. Met deze gratis spaarprogramma's kunnen klanten van T-Mobile sparen voor leuke cadeaus, War Child donaties, spectaculaire uitjes, beltegoed en telefoonaccessoires. Maandelijks worden er ongeveer 50.000 artikelen en uitjes besteld. Meer dan één miljoen klanten van T-Mobile sparen via T-Mobile Extra en T-Mobile Speciaal voor geweldige cadeaus, acties en uitjes. Het blijkt dat sparen een positief effect op de klanttevredenheid. Bovendien bevelen spaarders T-Mobile aan bij vrienden en familie en vinden het leuker om klant te blijven. Daarnaast maakt deelname aan een spaarprogramma de emotionele band met het T-Mobile merk sterker. Opvallend is dat prepaid klanten sterk de voorkeur hebben voor kortingen en dus ook vaak voor beltegoed sparen.

10-Daagse
Ter gelegenheid van het tienjarige bestaan van de unieke spaarprogramma's T-Mobile Extra en T-Mobile Speciaal viert T-Mobile samen met haar klanten tien dagen lang feest. Van 4 tot en met 13 november zijn er speciale acties en elke dag is er een exclusieve aanbieding die 24 uur geldt. Gedurende de 10-daagse zijn uiteenlopende acties en verrassingen. Kijk vanaf morgen op http://www.t-mobile.nl/promo/10-daagse/index.html voor meer informatie. Klanten kunnen zich vooraf inschrijven voor de dagelijkse e-mail en daarmee maken zij kans op een iPad. Klanten die zich recent hebben aangemeld en nog geen of weinig punten hebben kunnen deze dagen zeker meevieren. Voor de speciale win- en voordeelacties zijn geen punten nodig. Facebook
Naast de feestelijke acties en verrassingen waar de klanten per mail op worden geattendeerd hebben we een speciale fanpage op Facebook. Hier kunnen zowel klanten als ook mensen die geen klant zijn, gebruik maken van voordeel en kans maken op geweldige prijzen. Bijvoorbeeld door te 'taggen', 'liken' en 'posten'. Vanaf 4 november zal deze pagina beschikbaar zijn (http://www.facebook.com/pages/T-Mobile-Nederland/155526387811390).

Over T-Mobile in Nederland

4,4 miljoen consumenten en zakelijke gebruikers in Nederland maken gebruik van de mobiele oplossingen van T-Mobile (per 1 juli 2010). In 2009 had T-Mobile een jaaromzet van 1,807 miljard euro. T-Mobile Netherlands BV is onderdeel van Deutsche Telekom AG, een van de leidende communicatie ondernemingen in de wereld. T-Mobile beschikt over een zeer modern mobiel netwerk voor spraak- en datadiensten. Dit mobiele netwerk behoort op het gebied van kwaliteit, bereikbaarheid en snelheid bovendien tot de beste en meest innovatieve netwerken van Europa.



Ingezonden persbericht