Persbericht

GO Telecom wint award tijdens LifeSize-partnerconferentie ~ partnerconferentie in het teken van bereikbaarheid en productiviteit ~

Dordrecht, 20 oktober 2010 - Gedurende de jaarlijkse LifeSize-partnerconferentie in Kitzbühel, Oostenrijk, heeft distributeur GO Telecom de award gewonnen voor beste marketing. Naast de award show werden er in Oostenrijk tevens nieuwe producten aangekondigd door LifeSize, dat sinds 2009 onderdeel is van Logitech.

Jaarlijks prijst LifeSize zijn partners door het uitreiken van awards. Dit jaar vielen twee Nederlandse partijen in de prijzen. Distributeur GO Telecom won de award voor de beste marketing in Europa, Midden-Oosten en Afrika. "Hiermee onderstreept LifeSize de inspanningen van GO Telecom die mede aan de basis staan van de enorme opmars die LifeSize maakt in het videoconferencing-landschap in Nederland en België", zegt Stefan van Hoof, director of sales bij LifeSize.

Q-Conferencing won de award voor beste integratiepartner. Zij werden beloond voor de goede resultaten die zij gerealiseerd hebben binnen de healthcare-markt in Nederland.

Björn Heisterkamp, marketing manager bij GO Telecom, ontving de award uit handen van CEO en LifeSize-oprichter Craig Malloy. "Dit is een award die we samen hebben verdiend. Zowel sales en marketing bij GO Telecom, maar ook een compleet dealernetwerk dat zeer professioneel omgaat met de telepresence-oplossingen van LifeSize", zegt Heisterkamp. "Dat LifeSize in vijf jaar tijd is uitgegroeid tot deze proporties, is mede te danken aan de collectieve inzet."

De partnerconferentie stond dit jaar in het teken van bereikbaarheid en productiviteit. Met deze thema's wil LifeSize de komende tijd het belang en de mogelijkheden van visuele communicatie benadrukken. Als verlengde van dit thema kondigde LifeSize tevens nieuwe producten aan, waaronder LifeSize Bridge 2200. Dit is de eerste 16-poorts HD-brug voor conferenties met meerdere partijen tegelijkertijd.

Logitech, dat minder dan een jaar geleden LifeSize heeft overgenomen, speelde een actieve rol tijdens de conferentie. "Ook al blijft LifeSize een zelfstandig opererende organisatie binnen Logitech, er zijn duidelijk tekenen dat de partijen steeds meer naar elkaar toe groeien", vervolgt Heisterkamp. "Met de verkoop van tien miljoen webcams per jaar is Logitech misschien wel de belangrijkste speler in de wereld van visuele communicatie. Als deze groei doorzet, kunnen we binnenkort oplossingen voor professionele videoconferentie verwachten voor iedere desktop, huiskamer en boardroom."