Audax Persbericht

Sexappeal maakt succesvol

AMSTERDAM - Marco Borsatto, Arie Boomsma en Nick & Simon horen volgens glamourtijdschrift Glossy bij de meest sexy en succesvolste mannen van Nederland, want succes erotiseert. Samen met nog 5 andere mannen sieren zij de uitklapcover van de extra dikke Glossy die op 9 november verschijnt.

Op de vraag of succes erotiseert laat het overgrote deel van de mannen weten dat dit inderdaad aan de orde is. Het fenomeen is zo oud als de mensheid, maar kan verschillende vormen aannemen. Uit recente onderzoeken blijkt dat vrouwen een man met succes nog steeds aantrekkelijker vinden dan een man zonder succes. Glossy haakt daar op in door grote namen uit de vaderlandse showbizz te strikken voor een cover en hen alles te vragen over succes en de daarmee samenhangende sexappeal. Voor het eerst heeft het glamourmagazine een 'all man-cover'.

Marco Borsato staat al 15 jaar aan de top van de Nederlandse entertainmentwereld; zijn 16de nummer 1-notering met Waterkant maakt hem tot een van de succesvolste mannen van Nederland. Zijn financiële problemen dit jaar doen daar niets aan af voor zijn schare trouwe fans. De manier waarop hij uit dit diepe dal omhoog komt, toont zijn wereldklasse. Nick Schilder en Simon Keizer zijn hotter dan ooit dankzij hun humorvolle en professionele optreden in de jury van The Voice Of Holland. Jan Kooijman is niet alleen bekend uit Goede Tijden, Slechte Tijden, maar ook als jurylid van het populaire So You Think You Can Dance en daarnaast is hij vaste columnist bij Glossy. 'Reden genoeg om onze lezeressen hùn mannen voor te schotelen en ze de cover te laten sieren', aldus Robert van der Sanden, hoofdredacteur van Glossy. Alain Clark en Xander de Buisonjé veroveren met hun prachtige stemmen en met hun sexy uitstraling de harten van de Nederlandse vrouw. Presentator en voormalig fotomodel Arie Boomsma laat de adem stokken van vrouwen én mannen in Nederland. Een nieuw en relatief onbekend gezicht is Sunnery James, (internationaal) befaamd DJ én de partner van topmodel Doutzen Kroes. Valerio Zeno is populair bij het jonge deel van onze lezers - en natuurlijk biij cougars. 'Glossy laat de negen succesvolste mannen - volgens de lezers van het blad - nu eens zelf spreken oover succes, macht en sexappeal.'

Verder in het nummer interviewt Glossy schrijfster Susan Smit over haar moederschap, spreekt Beau van Erven Dorens over de mislukkingen in zijn leven en krijgt Froukje de Both een super make-over. Glossy 12 ligt vanaf 9 november in de winkel.

Glossy is een uitgave van Audax Publishing, onder andere uitgever van: AvantGarde, Girlz!, STARS, Royalty, Weekend, Vriendin, PRiMO, Aktueel MAN en HP/De Tijd. Audax Publishing is onderdeel van het in Gilze gevestigde familiebedrijf Audax, dat zich naast het uitgeven vooral richt op de distributie en verkoop van gedrukte media.


---



Audax