Nieuwe versie van open source helpdesk-applicatie beschikbaar


30% sneller afhandelen van tickets

LEIDEN, 20101116 -- OTRS, de toonaangevende leverancier van open source helpdesk en IT Service management oplossingen, heeft versie 3.0 van OTRS Help Desk uitgebracht. Deze versie heeft een nieuwe AJAX-gebaseerde interface die ontworpen is om tot 30 procent sneller tickets te kunnen afhandelen.

Over de software
De OTRS product suite bevat een applicatie voor helpdesks en callcenters, een ITIL v3 compatible Service Management applicatie, een bijbehorende iPhone app, en heeft veel mogelijkheden voor integratie met uw bestaande IT omgeving. Er zijn meer dan 80.000 bedrijven wereldwijd die dag in, dag uit OTRS gebruiken. OTRS is beschikbaar in 27 talen. De software is beschikbaar onder de GNU Affero licentie, waardoor gebruikers géén licentiekosten hoeven te betalen.

Over het bedrijf
De OTRS Groep heeft kantoren in de Verenigde Staten, Duitsland, Nederland en Mexico en levert wereldwijd ondersteuning, consulting, training, maatwerk en managed services op het OTRS platform. Toonaangevende klanten zijn NASA, Siemens, Nokia en Toshiba. Voor meer informatie over OTRS producten en diensten kunt u kijken op onze website www.otrs.com.





Ingezonden persbericht