FloraHolland


Weet u wat de consument wil in de winter van 2012?

FLORAHOLLAND (19 november 2010) - Benieuwd wat herfst en winter van 2011/2012 u gaan brengen? Wilt u een voorsprong door alvast in te spelen op de komende trends? Volg dan het trendseminar op 26 januari aanstaande bij het FloraHolland College en leer hoe u de trends kunt vertalen naar uw sierteeltproducten.

Tijdens het trendseminar neemt trendanaliste Sandra Könings aanvoerders, handelaren, marketeers en arrangeurs mee in de belevingswereld van de hedendaagse consument. Rekeninghoudend met de smaakvoorkeuren van de consumenten draagt zij u ideeën en suggesties aan. U ontvangt advies over hoe u kunt inspelen op de verwachte trends, populaire kleuren en materialen waardoor u zich kunt onderscheiden.

Trendanalist
Sandra werkte als conceptmanager voor onder andere Jumbo, HEMA en Life & Garden. Voor al deze bedrijven staat de consumentgerichtheid centraal en daarmee de vraag: hoe creëer je collecties waar consumenten echt zin in hebben? Vijf jaar geleden is Sandra haar eigen onderneming TRENDLOGIC gestart. Door deze stap werd het mogelijk om de verbanden tussen mode, interieur, food en de sierteeltsector effectief te benutten. Haar presentatie is samengesteld uit veel fotomateriaal.