Ingezonden persbericht


Nic. Oud versterkt positie met overname Favourite Mail

Per 1 januari 2010 neemt Nic. Oud Direct Mail de aandelen van Favourite Mail over en bundelen zij hun krachten op de (inter)nationale DM Communicatiemarkt. Nic. Oud Direct Mail realiseert hiermee haar doelstellingen en groeit in 2010 naar een omzet van 30 miljoen euro.

Met deze overname versterken Nic. Oud Direct Mail en Favourite Mail hun positie op het gebied van gepersonaliseerde DM communicatie om zo hun klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. De overname is van strategisch belang voor Nic. Oud Direct Mail om naast de grote seal-, couverteer- en fulfilmentcapaciteit zich ook te specialiseren in het digitaal printen. Favourite Mail, sterk in creatieve DM concepten, printen en personaliseren, blijft als eigen creatief label opereren en zal voor 1 maart 2010 verhuizen naar Heerhugowaard.

Patrick Oud van Nic. Oud Direct Mail: "Naast de huidige specialismen van Nic. Oud zijn de diensten van Favourite Mail een prachtige aanvulling. Met de combinatie creatieve DM concepten, complex variabel full colour printen en IT & Datamanagement van Favourite Mail bieden we onze klanten nieuwe mogelijkheden en een full service oplossing."

Ronald Croese van Favourite Mail: "Dit najaar zijn we met elkaar in gesprek geweest en tot de conclusie gekomen dat onze DM specialismen elkaar sterk aanvullen. De directie heeft daarom besloten haar aandelen te verkopen. Wij blijven zelf actief in de organisatie om de samenwerking te doen slagen en onze klanten van dienst te zijn."

Wie op zoek is naar effectieve en efficiënte DM communicatie kan dus vanaf 1 maart onder één dak terecht bij deze twee kwalitatieve spelers op de DM Markt. Samen zullen zij ervoor zorgen dat u kunt profiteren van het beste op DM gebied.

XXXXXX