Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

SVBmedia wint tweede editie Mediastrijd

Amsterdam, 3 februari 2011

Mediabureau SVBmedia is de winnaar geworden van de tweede editie van de nieuwe pitchcompetitie Mediastrijd. De winnaar werd gisteravond tijdens het Medialuitjes evenement in Barca te Amsterdam bekend gemaakt. SVBmedia heeft de prijs gewonnen op basis van een concept bedacht voor haar klant Van Gansewinkel. Herman Bos, marketing manager van Telegraaf Media Groep en voor deze mediastrijd voorzitter van de jury, omschreef de case bij de uitreiking als 'goed uitgewerkt' en vond vooral de link met De Groene Telegraaf erg duidelijk aanwezig. Alle ingestuurde concepten maakten kans op de hoofdprijs: een mediapakket bij De Telegraaf ter waarde van 85.000 Euro. Het was van belang dat De Groene Telegraaf, die met de zaterdageditie van de krant mee gaat, als uitgangspunt werd genomen. Verder waren de deelnemers vrij om de verschillende platformen van TMG te gebruiken.

De jury van Mediastrijd bestaat uit Liedewij Hentenaar (client leader director bij Mindshare), CC Hage (eigenaar Mediaxplain*), Michiel Mol (oprichter van onder andere Lost Boys, MediaRepublic en Flogs), Roderick Mirande (Mediaredacteur bij Adformatie) en Herman Bos (Marketing Manager bij TMG).

http://www.mediastrijd.nl
http://www.medialuitjes.nl

Noot voor redactie/