Delta
---
Klanttevredenheid DELTA hoog gewaardeerd
Middelburg, 14-2-2011
logoVEH Vereniging Eigen Huis deed in januari 2011 een onderzoek naar
de tevredenheid van haar klanten ten opzichte van hun
energieleverancier. Ruim 10.000 consumentenklanten werden gevraagd naar
de tevredenheid over tarieven, klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en
maatschappelijke verantwoordelijkheid. DELTA scoort gemiddeld een 7,6
en eindigt hiermee in de top 3!
2e plaats voor DELTA bij Customer Performance Award
DCP_1 Voor de tweede keer op rij bereikt DELTA de tweede plaats in de
top 10 van de Customer Performance award. De Rijksuniversiteit
Groningen reikt deze prestigieuze award jaarlijks uit. Bij het bepalen
van de winnaar houdt de Universiteit enerzijds rekening de manier
waarop organisaties hun klant bedienen. Belangrijkste uitgangspunt
hierbij is de loyaliteit van de klant.
---
Bekijk hier het onderzoek op de website van Vereniging Eigen Huis
of download het rapport (pdf)
Bekijk hier het onderzoek op de website van Customer Performance
Award
of download het rapport (pdf)