Delta


---

Klanttevredenheid DELTA hoog gewaardeerd

Middelburg, 14-2-2011

logoVEH Vereniging Eigen Huis deed in januari 2011 een onderzoek naar de tevredenheid van haar klanten ten opzichte van hun energieleverancier. Ruim 10.000 consumentenklanten werden gevraagd naar de tevredenheid over tarieven, klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid. DELTA scoort gemiddeld een 7,6 en eindigt hiermee in de top 3!

2e plaats voor DELTA bij Customer Performance Award DCP_1 Voor de tweede keer op rij bereikt DELTA de tweede plaats in de top 10 van de Customer Performance award. De Rijksuniversiteit Groningen reikt deze prestigieuze award jaarlijks uit. Bij het bepalen van de winnaar houdt de Universiteit enerzijds rekening de manier waarop organisaties hun klant bedienen. Belangrijkste uitgangspunt hierbij is de loyaliteit van de klant.

---

Bekijk hier het onderzoek op de website van Vereniging Eigen Huis of download het rapport (pdf)

Bekijk hier het onderzoek op de website van Customer Performance Award
of download het rapport (pdf)