Ingezonden persbericht


Persbericht

Juliette van Schijndel benoemd tot new business sales bij Trinicom

Wilp, 14 februari 2011 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft per 1 februari Juliette van Schijndel aangesteld als new business sales. Binnen deze functie is Van Schijndel verantwoordelijk voor de acquisitie van nieuwe klanten en stelt daarvoor haar eigen plan op om specifieke doelgroepen te interesseren voor de dienstverlening van Trinicom.

Juliette van Schijndel (30) was voor haar indiensttreding bij Trinicom al bekend met zowel de klantcontactbranche als het creëren van new business. Bij haar vorige werkgever, SUSA studenten uitzendbureau, bekleedde zij de functie van sector manager contact centers. Deze functie hield in dat Van Schijndel verantwoordelijk was voor de uitbreiding van de omzet van SUSA in de contact center sector. De focus lag hierbij op het behoud en de uitbreiding van de bestaande klanten en het binnenhalen van nieuwe klanten.

In 2002 rondde Juliette van Schijndel haar studie Bedrijfscommunicatie af. Daarna ging zij aan de slag bij vertaalbureau Boot. Na hier enige tijd te hebben gewerkt kwam studentenuitzendbureau SUSA op haar pad en begon Van Schijndel daar als poolmanager/ intercedent. Vervolgens wist zij zich hier te ontwikkelen tot respectievelijk vestigingsmanager, districtsmanager en sector manager contact centers.

"Na acht jaar bij SUSA te hebben gewerkt, was ik toe aan een nieuwe uitdaging en deze denk ik bij Trinicom te hebben gevonden. Mijn doel is uiteraard om veel new business te generen en daarnaast wil ik me binnen deze functie verder ontwikkelen op het gebied van sales en klantcontact", aldus Juliette van Schijndel. "Bij Trinicom ben ik terecht gekomen in een inspirerende en professionele werkomgeving waar een goede sfeer hangt. Ik kijk er erg naar uit om me in te gaan zetten voor deze veelzijdige organisatie!"

Wilco Rietberg van Trinicom: "Met de indiensttreding van Juliette mogen wij iemand in ons team verwelkomen met een rijke sales-ervaring. Met deze ervaring en haar frisse blik op new business kan zij een zeer waardevolle bijdrage leveren aan ons team. Ik verwacht dat er met de komst van Juliette deuren worden geopend voor nieuwe interessante klanten."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. Trinicom is een Nederlandse onderneming en richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5(TM)), bestaande uit de modules Web selfservice, E-mail response management, Live Chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.