Ingezonden persbericht


Persbericht

Massage Ben Saunders meest favoriete verwennerij

Amsterdam, 14 februari 2011 - De veruit populairste verwennerij onder vrouwen is een massage en spabehandeling. De helft van de ondervraagde vrouwen heeft deze verwenbehandeling het liefst van of met Ben Saunders, dat blijk uit een enquête van Styletoday.nl onder 450 vrouwen naar de ultieme verwennerij. De beautybehandelingen (63%) winnen het van een dagje vrij nemen (15%), een veel te dure aankoop (8%) of een bezoek aan de kapper (7%).

Met een kwart van de voorkeursstemmen is Boer Gijsbert uit Boer zoekt vrouw runner-up om door verwend te worden. De meeste vrouwen voelen zich het minst verwend door hun baas. 12% heeft het helemaal niet getroffen; zij worden door hun partner het minst in de watten gelegd.

Warm bad en spa behandeling
Het snelst ontspannen doen vrouwen met een warm bad of het kijken naar een favoriet televisieprogramma. Sporten en vroeg naar bed gaan scoren een stuk lager. Als ideale me-dag verkiest driekwart een spa behandeling boven ongelimiteerd shoppen (22%). De beste budgetmethode om te ontspannen is het omtoveren van de eigen badkamer tot een thuis-spa (42%), gevolgd door een strandwandeling in de zon.

Reden voor verwennen
Te weinig tijd voor jezelf hebben wordt door de helft van de vrouwen gezien als de beste reden om jezelf extra te verwennen. Een dag hard werken met goed resultaat wordt ook als een goede aanleiding gezien om jezelf extra aandacht te geven. Meer dan de helft van de vrouwen geeft aan nooit spijt te hebben van een verwennerij, al was het een onnodige aanschaf.

Over Styletoday
Styletoday.nl is het leading Fashion & Beauty platform van Nederland. Op haar special Spa & Sauna pijler vind je de beste spa's en salons en wekelijkse nieuwe aanbiedingen en winacties.

Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital = Sanoma Media Netherlands Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital gaan per 5 april 2011 één naam hanteren: Sanoma Media Netherlands. Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste Mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland.

Sanoma heeft een rijk portfolio met meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Meer informatie over Sanoma Digital en Sanoma Uitgevers vind je op www.sanomadigital.nl of www.sanoma-uitgevers.nl.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomadigitalNL


Noot voor redacties


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (

Ingezonden persbericht