Daisycon wederom populairste affiliate netwerk


Almere, 20110218 -- Naar aanleiding van het succes van Yonego's affiliate enquete van 2009 heeft Yonego in december 2010 een nieuw onderzoek gestart. Drie weken na de sluitingsdatum zijn de resultaten bekend gemaakt: Net als in 2009 is Daisycon verkozen tot het populairste affiliatenetwerk van Nederland. In 2007 en 2008 ontving Daisycon al de warme douche van het affiliateforum; hiermee staat Daisycon al 4 jaar aan de top van de affiliatenetwerken van Nederland.

Marko Dobroschelski, Managing Director: "We zijn erg blij met het vertrouwen dat affiliates in ons hebben uitgesproken! Dit is een mooie opsteker en een bevestiging dat we op de goede weg zijn met onze service en dienstverlening die ons ook in het buitenland succesvol zullen laten zijn."  

Affiliatemarketing is een tak van sport dat zich telkens blijft bewijzen als hét performance based marketing model met een focus op resultaat. Niet alleen Daisycon, maar ook de collega-netwerken zorgen ervoor dat door marktontwikkeling en innovatie de lat steeds hoger komt te liggen. Dat Daisycon bij deze verkiezing zelfs boven deze netwerken wordt verkozen is voor haar medewerkers dan ook een grote eer!

Na de uitbereiding naar Duitsland in 2010 staat ook 2011 voor Daisycon in het teken van internationalisatie. Maar dat houdt absoluut niet in dat het niet haar uiterste best zal blijven doen voor thuisland Nederland. Een sterke thuisbasis is voor Daisycon het fundament voor het uitrollen van de service en dienstverlening naar andere landen. Daarvoor doet Daisycon de nodige aanpassingen om beter aan te sluiten bij de cultuur en gewoonten van dat land, maar doet het geen enkel compromis aan datgene dat Daisycon in Nederland zo succesvol heeft gemaakt; samen met de klant én de publishers ervoor zorgen dat kennis en ervaring op een optimale manier kan worden ingezet om de beste resultaten te behalen op het gebied van affiliate marketing, lead generation en cpc-advertising. Voor de nationale- en internationale ambities is het voor Daisycon van essentieel belang dat het een voortrekkersrol kan blijven spelen op het gebied van service en innovatie in de Nederlandse markt zodat deze kennis en ervaring kan worden toegepast in de buitenlandse markten.

Alle zeventig medewerkers van Daisycon zijn er trots op deze titel ook dit jaar weer te mogen dragen en danken haar adverteerders, haar publishers én alle respondenten voor hun input. Hiermee kan Daisycon ervoor zorgen dat het ook in 2011 haar klanten en publishers het allerbeste kan blijven bieden.





Daisycon