Reclamebureau Team Nijhuis versterkt zich met online-tak


BORNE, 20110224 -- Het Bornse reclamebureau Team Nijhuis heeft er een zusje bij: Team Nijhuis Online. Binnen de strategische en creatieve omgeving van het reclamebureau is Team Nijhuis Online gespecialiseerd in internetmarketing en -communicatie. Maakte website ontwikkeling al heel wat jaren onderdeel van het Team Nijhuis dienstenpakket uit, nu is daar het totale spectrum van internetmarketing aan toegevoegd.

Voor een maximaal rendement van internetmarketing komt er veel meer kijken dan alleen het aanbieden van een fraaie, informatieve en duidelijke website. Als reclamebureau is website ontwikkeling een specialisme, maar Google heeft bijvoorbeeld voor de vindbaarheid van uw site de touwtjes in handen en bepaalt of uw website als eerste zoekresultaat wordt getoond of pas op pagina drieëntwintig.  Organisaties willen vanzelfsprekend gevonden worden op relevante zoekwoorden die door potentiële klanten én concullega's gebruikt worden. Het verkrijgen van blijvende topposities in de zoekmachine vraagt om specialisten.

Om nog maar niet te spreken over de wereld die enorm verandert. Klanten veranderen. Digitale communicatie heeft hierin een belangrijk aandeel. Communicatie wordt transparanter. Op allerhande fora, blogs en social networksites wordt over organisaties gepraat. Informatie verandert in communicatie. Welke internetstrategie past bij een organisatie en hoe om te gaan met social media?

Al deze online mogelijkheden en de ontwikkelingen hierin, vragen om specialisatie. Helemaal wanneer u bedenkt dat deze online activiteiten ook nog ingebed moeten worden in de totale communicatie aanpak. Organisaties willen er immers voor zorgen dat de verschillende uitingen elkaar versterken in plaats van als los zand aan elkaar te hangen.

Specialisatie dus. Daarom is naast het al aanwezige Team Nijhuis een nieuwe tak ontstaan: Team Nijhuis Online. Bestaande uit Gerben Lievers (oprichter en internetstrateeg), Egbert Tiems (marketingcommunicatiestrateeg) Annemiek Völkers (creative director) Tom Fischer (webdeveloper),Thijs Kaspers (webdeveloper), Benno de Groot (interaction designer) en Rob Westhoff (internet marketeer). Een zeer compleet `online' team dat naast het al aanwezige team zorgt voor een compleet aanbod in crossmediale communicatie. Meer informatie: