9 maart 2011 |
Hoogste score klanttevredenheid ooit
Jaarlijks meet Simac onder haar klanten de tevredenheid over de
contractdienstverlening. Bij de laatste meting werd voor het eerst een
recommendation index behaald van 100%!
Het klanttevredenheidsonderzoek bestaat uit een serie vragen en
stellingen. Belangrijkste stelling in het onderzoek is voor ons: "Ik
zou Simac bij relaties aanbevelen als partner voor ICT-outsourcing". De
reacties op deze stelling zijn als volgt verdeeld:
Geheel oneens - 0%
Oneens - 0%
Enigszins mee oneens - 0%
Enigszins mee eens - 20%
Eens - 60%
Geheel eens - 20%
Dit leidt tot een zogenaamde `recommandation index' van 100%. Dit is
een zeer goed resultaat. En daar zijn wij erg trots op. Verder zijn we
verbeterd in het halen van de service levels zoals afgesproken in de
SLA's.
Uiteraard zijn er ook verbeterpunten uit dit onderzoek naar voren
gekomen. Het belangrijkste verbeterpunt is dat we beter moeten inspelen
op voor klanten relevante vernieuwingen. Ook is aangegeven dat de
communicatie op specifieke momenten beter zou kunnen. Deze punten nemen
we uiteraard zeer ter harte.
Simac Techniek NV