Simac Techniek NV

9 maart 2011 |

Hoogste score klanttevredenheid ooit

Jaarlijks meet Simac onder haar klanten de tevredenheid over de contractdienstverlening. Bij de laatste meting werd voor het eerst een recommendation index behaald van 100%!

Het klanttevredenheidsonderzoek bestaat uit een serie vragen en stellingen. Belangrijkste stelling in het onderzoek is voor ons: "Ik zou Simac bij relaties aanbevelen als partner voor ICT-outsourcing". De reacties op deze stelling zijn als volgt verdeeld:

Geheel oneens - 0%
Oneens - 0%
Enigszins mee oneens - 0%
Enigszins mee eens - 20%
Eens - 60%
Geheel eens - 20%

Dit leidt tot een zogenaamde `recommandation index' van 100%. Dit is een zeer goed resultaat. En daar zijn wij erg trots op. Verder zijn we verbeterd in het halen van de service levels zoals afgesproken in de SLA's.

Uiteraard zijn er ook verbeterpunten uit dit onderzoek naar voren gekomen. Het belangrijkste verbeterpunt is dat we beter moeten inspelen op voor klanten relevante vernieuwingen. Ook is aangegeven dat de communicatie op specifieke momenten beter zou kunnen. Deze punten nemen we uiteraard zeer ter harte.