Nieuw en internationaal aanbod Voorjaarsbeurs Jewels & Watches


Publicatiedatum: 16-02-2011

Van 13 tot en met 15 maart zijn tijdens de Voorjaarsbeurs van Jewels &Watches verschillende nieuwe collecties, merken en leveranciers te vinden. Tijdens deze drie dagen zijn inkopers van juwelen en horloges welkom in het Beatrixgebouw van Utrecht om alvast de nieuwste trends en collecties te bekijken en aan te schaffen. Het thema van de Voorjaarsbeurs is Puur in balans.


Naast de 38 vaste exposanten tonen gastexposanten hun nieuwe collecties. Het aanbod is divers en bevat onder andere modemerken zoals Mi Moneda, bekend van de muntkettingen. Gespecialiseerde exposanten uit onder andere Oostenrijk en België presenteren een groot wedding-aanbod. Onder andere de Amsterdamse Diamant Maatschappij is daarnaast aanwezig en winkelinrichter Otto Ebersberger uit Duitsland. Enkele gastexposanten zijn door de overweldigende interesse terug te vinden tussen de vast exposanten.

Nieuwe en vaste exposanten
De groep vaste exposanten is bovendien verrijkt met nieuwe merken en leveranciers, zoals het opvallende horlogemerk Ice-Watch, horlogeproducent Casio, partners in sieraden Van Leeuwen, firma Pexhorba, bekend van onder andere de horlogebanden, familiebedrijf J.Houtman, klassieke zilverproducent Aubert& Zonen en het Canadese Kameleon Jewelry. Ook vertrouwde exposanten als Zinzi, Vroemen Trading en Friederichs pakken tijdens de Voorjaarsbeurs flink uit met spectaculaire noviteiten. Aurum presenteert de nieuwe collectie zelfs in een geheel nieuwe stand. Daarnaast breiden de firma Weisz en Celebration Benelux uit. Ook JewelzAgencies, bekend van BuddhatoBuddha, heeft haar stand groter gemaakt en showt tijdens de Voorjaarsbeurs de merken Blessed, Blingissimo en Bibi voor het eerst.

Gastvrij & puur in balans
Een belangrijk onderdeel van het concept Jewels &Watches is gastvrijheid. Op maandagavond, tijdens de avondopening, krijgen de bezoeker dan ook een avondmaal geserveerd in een nieuwe Lounge waar bezoekers in alle rust hun zaken kunnen bespreken. Het thema van de beurs is Puur in balans. De kleursetting op de etage, aquablauw met een glitter-touch, zorgt ervoor dat de beursvloer een pure, rustige uitstraling heeft. Een DJ zorgt bij binnenkomst direct voor sfeer.

Trade Mart Campus
Naast inkoopcentrum voegt de beurs in samenwerking met The Concept Crew de functie van kenniscentrum toe door middel van het beurs-in-beurs concept Trade Mart Campus. Verschillende bedrijven geven informatie over diverse ondernemers- en praktische vraagstukken. Onder andere de onderwerpen verlichting (www.power-light.nl), interieurbouw (www.vleugel.nl), winkelpresentatiesystemen (www.shopmade.nl), reclame (www.media10.nl) en shopperonderzoek (www.maxyourshop.nl) komen aan bod. Trade Mart Utrecht wil zich op deze manier verder manifesteren als een compleet retailplatform.

-.-.-.-.-.-.-.-

Noot voor de redactie,

VNU Exhibitions