Ingezonden persbericht


Nieuwsflits

Justin Bieber doet de aftrap!
Meidenweekblad TINA lanceert een extra special

Hoofddorp, 21 maart 2011 - Voor het eerst sinds het ontstaan van meidenweekblad TINA in 1967, ligt er vanaf morgen een extra TINA special in de winkel. Niemand minder dan tieneridool Justin Bieber speelt de hoofdrol in deze speciale editie.

De glossy TINA special staat Biebvol infotainment over deze populaire zanger; interview, puzzels, stickers en natuurlijk heel veel posters. De timing is perfect, de Bieber hype is op zijn top deze week. Naast het concert op 27 maart aanstaande, verschijnt deze week ook een Justin dvd en draait vanaf volgende week de bioscoopfilm 'Never Say Never'.

Bij een deel van de oplage wordt de Justin dvd geseald. Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital = Sanoma Media Netherlands Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital gaan per 5 april 2011 één naam hanteren: Sanoma Media Netherlands. Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste Mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland.

Sanoma heeft een rijk portfolio met meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital vind je op www.sanoma-uitgevers.nl of www.sanomadigital.nl.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomaNL
Noot voor redacties


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (