Ingezonden persbericht


Deloitte Nederland en Aprimo BV tekenen partnercontract

voor consultancy en technische support op prepacked cloudservices

AMSTERDAM - 21 maart 2011 - Aprimo BV, marktleider op het gebied van geïntegreerde, cloud-gebaseerde marketing software, en consultancy organisatie Deloitte Nederland kondigen aan dat zij een partnership zijn aangegaan voor de Aprimo Marketing Studio OnDemand softwareoplossing. Het bijzondere aan dit partnercontract is dat Deloitte Nederland de marketingsoftware ook zelf gaat inzetten voor het optimaliseren van haar marketingactiviteiten. Met Aprimo's Marketing Studio OnDemand krijgen de marketeers van Deloitte de mogelijkheid om via één platform multichannel campagnes te managen en controle te hebben over planning, budgettering en rapportage. Zo kan bij de uitvoering van campagnes een direct verband gelegd worden tussen marketinginvesteringen en business resultaten (ROI). "Als marketing software leverancier, hebben we al langer het gevoel dat de industrie holistisch zou moeten kijken hoe de functie van marketing geïntegreerd kan worden met technologie, processen en mensen, om optimaal waarde te creëren. Om dit te realiseren bij onze klanten zijn partners voor ons cruciaal. Analist Gartner benoemt de partnerstrategie als een van Aprimo´s krachten. Voor de Benelux een belangrijke bevestiging van wat wij ervaren; met business partners als Deloitte versterken wij onze gezamenlijke propositie naar de markt", aldus Fred van Westerop, district manager Benelux van Aprimo. "Daarnaast zien wij de markt bewegen richting on demand projecten en zogenaamde prepacked solutions. Deloitte is voor ons een ideale partner door de combinatie van technische- en business ondersteuning. Internationaal werken we al met Deloitte samen bij een groot aantal Aprimo klanten, zoals Ericsson en Kaiser Foundation. In Nederland willen we deze succesvolle samenwerking graag voortzetten."

Theo Slaats, partner bij Deloitte Nederland, zegt: "Marketingafdelingen moeten tegenwoordig hun budgetten steeds gerichter inzetten en beter rapporteren over campagneresultaten. Daarnaast moet er steeds meer inzicht worden gegeven vanuit de compliance wetgevingen zoals SOX en IFRS en is een consistente merkbeleving noodzakelijk om klanten aan je te binden. Marketingafdelingen staan hierdoor steeds meer onder druk en moeten hun activiteiten efficiënter, effectiever, en transparanter inrichten. Door Deloitte's expertise op het gebied van financiële en marketing processen en systemen te koppelen aan de geïntegreerde marketing softwareoplossing van Aprimo, zijn wij in staat marketing organisaties hierbij optimaal te ondersteunen." # # #
Over Aprimo
Aprimo's geïntegreerde cloud-gebaseerde marketing software zorgt ervoor dat B2C en B2B marketeers succesvol met de veranderende rol van marketing om kunnen gaan. De marketeer heeft controle over budget en kosten, maakt gebruik van gestroomlijnde workflows en voert innovatieve multi-channel campagnes uit die meetbare ROI opleveren. Door het gebruik van Aprimo's modulaire en on-demand software, Aprimo Marketing Studio® for B2C en Aprimo Marketing Studio® for B2B, kunnen marketeers marketingorganisaties werkelijk integreren en kunnen ze de juiste boodschap, gericht op de juiste doelgroep, via het juiste kanaal, managen, leveren en volgen. De marketing inspanningen kunnen vertaald worden naar meetbare business impact en omzet. Enkele honderdduizenden marketeers vertrouwen op Aprimo, waaronder Bank of America, Honda,V&D, Pearson Education Ltd, Time Warner Cable-NY en Wal-Mart, M&S Mode en Kodak.

About Deloitte
Deloitte refers to one or more of Deloitte Touche Tohmatsu Limited, a UK private company limited by guarantee, and its network of member firms, each of which is a legally separate and independent entity. Please see www.deloitte.com/about for a detailed description of the legal structure of Deloitte Touche Tohmatsu Limited and its member firms. Deloitte provides audit, tax, consulting, and financial advisory services to public and private clients spanning multiple industries. With a globally connected network of member firms in more than140 countries, Deloitte brings world-class capabilities and deep local expertise to help clients succeed wherever they operate. Deloitte's approximately 170,000 professionals are committed to becoming the standard of excellence.