Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

SNT trendsetter in kwaliteit.

Voor het 4e jaar op rij COPC gecertificeerd

maandag 18 april 2011

Zoetermeer, 18 januari 2011 - Contact center specialist SNT heeft voor de vierde keer op rij het prestigieuze COPC certificaat behaald. Tijdens de "paper audit" hebben ervaren, gecertificeerde SNT auditors een grondige kwaliteitscontrole uitgevoerd en deze verantwoordt aan COPC. De performance van vorig jaar, de Clean Audit in 2010, werd hierbij zelfs overtroffen. SNT gaat, na het vieren van deze prolongatie, direct aan de slag om volgend jaar het certificeringslustrum te kunnen vieren.

SNT was als eerste contact center in de Benelux COPC gecertificeerd. "Wij zijn een trotse koploper van deze kwaliteits- en prestatiemissie binnen de branche." licht Jac Vermeer, algemeen directeur SNT, toe. "Keer op keer bewijst SNT dat we deze internationale kwaliteitsstandaard binnen alle gebieden van de organisatie beheersen, ook onder uitdagende omstandigheden. Onze gepassioneerde medewerkers presteren op Topniveau en zoeken tegelijkertijd naar verbetermogelijkheden. Wij hebben Passie voor Klantcontact."

De resultaten, behaalde prestaties over het afgelopen jaar en de bewezen succesvol uigevoerde verbeterinitiatieven zijn in de audit kritisch onder de loep genomen. Met het COPC-besturingsmodel zijn alle processen en werkmethoden dusdanig ingericht dat alle contactmomenten met de opdrachtgever en hun klanten effectief en efficiënt verlopen. Hiermee toont SNT aan dat haar resultaten weer zijn verbeterd en kosten voor de opdrachtgever afgenomen.

Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.