Ingezonden persbericht


Mountain ontwikkelt 'Four basic systems of Mountainous thinking' Boek over vier designsystemen die een extra boost kunnen geven aan merken.

Mountain heeft op 1 september 2011 een boekje gepubliceerd dat merkenbouwers en merkenbeheerders op nationaal en internationaal niveau wil inspireren. Aan de hand van vier designsystemen inspireert Mountain marketeers om hun merken verder uit te diepen. Het vertrekpunt voor deze publicatie is het uitgangspunt binnen Mountain: See further, deliver more!

Four basic systems of Mountainous thinking bestaat uit vier hoofdstukken die ieder een duidelijk systeem behandelen: the Rule Breaker, the Story Teller, the Enviable Beauty en the Archetype. Deze vier systemen garanderen een andere kijk op visuele merkoplossingen. Ieder systeem wordt gekenmerkt door een statement dat tot nadenken stemt. Direct naast de uitspraak volgt in ieder hoofdstuk de onderbouwing die puntsgewijs kansen en bedreigingen van het statement uiteen zet. Op de daarop volgende pagina's volgt een case waarin doelstellingen en visueel resultaat worden gepresenteerd. In het boekje komen onder meer cases aan de orde van Red Band Truly (the Rule Breaker), Groene Koe (the Story Teller), IMC (the Enviable Beauty) en Jupiler (the Archetype).

Dankzij de heldere en rustige opbouw van ieder van de vier hoofdstukken is Four basic systems of Mountainous thinking als boekje een pageturner geworden. De gedachten en uitspraken verleiden, inspireren en kunnen soms licht shockeren. Dit alles met het doel de lezer te motiveren om met de vier designsystemen het eigen merkdenken en -doen eens in een ander licht te bekijken.

Four basic systems of Mountainous thinking is geheel vrijblijvend en zonder kosten aan te vragen bij Mountain, Scheveningseweg 42, 2517 KV Den Haag. Bel: 070-302 20 80 of stuur een mail naar rik@mountain.nl.