Interbrew
Hertog Jan Oerblond TV commercial vanaf 14 oktober 2011 te zien
Arcen/Breda, 14 oktober 2011 - De commercial van het nieuwe bier van
Hertog Jan Oerblond is vanaf 14 oktober te zien op de nationale
televisie. Deze commercial maakt onderdeel uit van de campagne de
proeverij. Café Beekman & Beekman te Deurne is het decor geweest en is
uitgekozen vanwege het interieur, passende karakter en de geweldige
ambiance.
Café Beekman en Beekman is een dag dicht geweest, maar was gelijktijdig
enorm druk vanwege ongeveer vijftig cameramensen, acteurs en
figuranten. Beekman en Beekman maakt deel uit van de Hertog Jan
Vriendenkring cafés en is een echte ambassadeur voor het merk Hertog
Jan.
De ruimte Beekman en Beekman is uitgekozen vanwege de hoogte, het
interieur en de uitstraling, wat perfect past bij de authenticiteit van
Hertog Jan.
Door middel van proeverijen hebben vele bierliefhebbers de bieren
kunnen beoordelen. Middels de website, een mobiele applicatie of de
Facebookpagina hebben velen een stem voor hun favoriete bier
achtergelaten, begeleid door een proefnotitie en een gekozen naam. In
de nieuwe commercial komt de campagne - het proeven en het stemmen -
duidelijk naar voren.
Het nieuwe bier Oerblond is reeds geïntroduceerd.
Oerblond
Oerblond wordt met zorg gebrouwen op basis van een historisch recept
uit onze rijke archieven. Hiervoor creëerden wij mout uit speciaal
geselecteerde zomergersten. Voor de hop gebruikten we zowel Bitterhop
als Saazer Hop. Dit resulteerde in een fraaie koperblonde kleur en een
rijke smaak: prettig tintelend met een aangename bitterheid die
langzaam wegvloeit tijdens de afdronk.
Over Hertog Jan
Hertog Jan is niet meer weg te denken uit de Nederlandse biercultuur
met zijn pilsener en ruime assortiment speciaalbieren, zoals Hertog Jan
Karakter, Weizener en Grand Prestige. Hertog Jan is onderdeel van s
werelds leidende brouwerijgroep Anheuser-Busch InBev, in Nederland ook
verantwoordelijk voor merken als Jupiler, Dommelsch Leffe, Hoegaarden
en Becks. Zie