Nieuw marcom kennisevent in de Jaarbeurs in Utrecht

Persbericht van Experian Marketing Services

Experian Marketing Services (EMS) organiseert
nieuw gratis event Marketing Forward

Den Haag, 20 september 2011 - Experian Marketing Services (EMS), marktleider op het gebied van klantenwerving en klantbehoud, komt met Marketing Forward: een nieuw gratis en jaarlijks terugkerend kennisevenement voor bedrijven die actief zijn op het snijvlak van digitale marketing en direct marketing. Op 25 oktober is het eerste Marketing Forward event in het Auditorium van de Jaarbeurs in Utrecht.

Het gaat bij Marketing Forward om Engage, empower, connect: u wordt op deze middag in één keer bijgepraat over trends en kansen in digitale direct marketing. U krijgt belangrijke inzichten op het gebied van digitale media in het algemeen en met betrekking tot digitale direct mailing leert u welke boodschappen het best werken, welke kanalen u succesvol en gericht kunt inzetten, wat de kosten zijn en hoe u return on investment (ROI) en online herkenbaarheid positief kunt beïnvloeden.

Sprekers tijdens Marketing Forward zijn:

- Ed Kassens (EMS) die u bijpraat over productinnovaties om DM best practices ook online te faciliteren.
- Alexander Singewald (privacy-deskundige, Singewald Consulting Group) die spreekt over juridische aspecten van e-mailmarketing - Michael Straathof (adviseur eCRM bij Borgers&Straathof, specialist in dialogue marketing) over de 'marketing' in 'digital marketing' - Cor Molenaar (bijzonder hoogleraar eMarketing) - Zuzanna Gierlinska, director EMEA Microsoft Media Network presenteert een klantcase van MSN

Over Experian Marketing Services (EMS)

Experian Marketing Services (marktleider op het gebied van klantenwerving en klantbehoud) levert gegevens, analyses en platforms in meerdere regio's over de hele wereld. Als enige aanbieder in Nederland biedt EMS diensten als e-mailmarketing, consumentinzicht, klantdatamanagement, dataverrijking, modeltoepassing & analyse en strategisch advies als één overzichtelijk totaalproduct aan. EMS voorziet klanten in de behoefte om een gezonde ROI te realiseren uit eigen data en klantcontact, de eigen data te verrijken en antwoord te geven op de vraag op welke manier klanten het beste te bereiken. Dit gebeurt d.m.v. producten en diensten als e-mail, digitale reclame, consumenten informatie en segmentatie, dataverrijking, modellering & analyse en strategisch advies.
EMS richt zich op klanten die traditioneel veel waarde uit consumentendata en klantcontact halen, zoals telecom & utilities, finance, leisure, property en investeringsmaatschappijen. Experian Marketing Services stelt organisaties in staat om meetbare return on investment (ROI) te creëren en de klantlevenscyclus aanzienlijk te verbeteren.

*

Links:
http://www.experian.nl

Noot voor redacties


Experian Marketing Services

Voor meer inform atie (

Razende Robot Reporter