TopShoe.nl bereikt mijlpaal van 300.000 paar


'Alle soorten hakken, materialen en merken'

MIJDRECHT, 20111129 -- Webshop Topshoe.nl heeft 10 weken na zijn lancering de mijlpaal van 300.000 paren bereikt. Directeur Han Landman: 'De eerste stap naar het grootste online assortiment van Nederland is gezet, maar we zijn er nog niet... We stomen door naar 400.000. Welke hak, welk materiaal of merk men ook zoekt, wij willen het kunnen leveren!'

Als zelfstandige schoenwinkelier is een voorraad van 300.000 paar schoenen onhaalbaar. Maar als 22 ondernemers gaan samenwerken door hun assortimenten online te combineren, dan komen dergelijke aantallen binnen handbereik. 10 weken na lancering van TopShoe.nl ligt er een scala aan schoenen in de webshop. Kleuren variëren van hagelwit tot gitzwart, in materialen van lak tot vacht. De collectie beslaat inmiddels ruim 250 merken.

Blijven verrassen
TopShoe.nl laat het niet bij de huidige voorraad. 400.000 paren is het volgende doel van directeur Han Landman: 'Natuurlijk vind je in het actuele assortiment alle trends. Schoenen met gepoetste neuzen en hielen, stoere herenboots en stijlvolle enkellaarsjes enzovoorts. We willen als shoe webshop de consument echter telkens blijven verrassen en een nog breder aanbod is een van de manieren om dat te bereiken.'

Clicks & bricks
TopShoe.nl wil volgens Landman uiteindelijk aan meer zelfstandige winkeliers onderdak bieden en zo uitgroeien tot dé schoenenspecialist van Nederland waar alle topmerken online te koop zijn: 'Wat ons daarbij evenzo onderscheidt: de combinatie 'clicks & bricks'; naast onze gezamenlijke webshop hebben we nu 35 stenen winkels waar vakmensen met verstand van schoenen voor je klaarstaan met advies, service en garantie.'

Topshoe.nl