FloraHolland stopt met actieve acquisitie bij retailers


07 januari 2015

FloraHolland stopt met actieve acquisitie bij retailers

In het kader van de strategie FloraHolland 2020 laat FloraHolland activiteiten na het koopmoment zoveel mogelijk aan de markt over. Om deze reden stopt FloraHolland met actieve acquisitie bij retailers om verbeterprojecten te doen met de afdeling retail services.

De afdeling retail services onderneemt nog wel retailprojecten maar alleen op verzoek van en in samenwerking met de klanten van de marktplaats.

FloraHolland juicht overigens alle activiteiten die leiden tot meer consumenten die meer uitgeven aan bloemen en planten van harte toe.

De huidige keten is intern gericht. Willen we de sector weer laten bloeien dan moeten we beter samenwerken en de klant centraal zetten. FloraHolland treedt op als verbinder tussen aanbieders en hun klanten, en maakt een efficiente handel tussen beide partijen mogelijk.

De uitdagingen en de kansen zijn groot. Wij zijn er van overtuigd dat FloraHolland 2020 onze medewerkers, onze leden en hun klanten de juiste richting geeft. Wij gaan samen met de sector die uitdagingen aan en pakken de kansen. Zodat we in 2020, nog meer dan nu, met al die prachtige bloemen en
planten de wereld een stukje mooier, gezonder en beter kunnen maken.