Unify benoemt Philip Vanhoutte van Plantronics tot ambassadeur


woensdag 28 januari 2015

Unify, een toonaangevende leverancier van software en diensten voor bedrijfscommunicatie, heeft Philip Vanhoutte, senior vice president en managing director voor Europa en Afrika bij Plantronics, benoemd tot New Way to Work Global Ambassador. De afgelopen jaren heeft Vanhoutte veranderingen op
de werkplek onderzocht en bracht verbeteringen aan om de trends in flexibele werkcommunicatie te ondersteunen. Zijn inspanningen leidde in 2014 tot de publicatie van het boek, "The Smarter Working Manifesto". Hierin krijgen werkgevers en werknemers inzicht in welke werkomgeving iemand de beste
productiviteit kan behalen en die tevens flexibiliteit biedt.

"Bij Plantronics hebben we het slimmer werken gedachtengoed ingezet en we zagen enorme voordelen op het gebied van zelfredzaamheid, welzijn, productiviteit, het vertrouwen in het management; maar ook ten aanzien van organisatorische kostenbesparingen en de mogelijkheid om talent aan te trekken
en vast te houden," zegt Philip Vanhoutte, senior vice president en managing director voor Europa en Afrika bij Plantronics. "De juiste technologie samen met gedragsverandering en de bedrijfsmentaliteit zijn essentieel voor organisaties die een bedrijfscultuur willen creeren van flexibele
communicatie en samenwerking."

Plantronics, wereldwijd leider op het gebied van audiocommunicatie voor bedrijven en consumenten, is al bijna 10 jaar een geavanceerde technologiepartner van Unity. Samen maken ze geintegreerde en intuitieve oplossingen. Deze oplossingen vereenvoudigen en verbeteren Unify's OpenScape en
OpenStage bureautelefoons, OpenStage DECT en WLAN-handsets, OpenScape soft clients en applicaties, Circuit voor de Google Chrome-browser en iOS-apps, en OpenScape Xpert.

Gedurende de zomer van 2014 werd Plantronics uitgenodigd zich aan te sluiten bij de Unify Customer Advisory Council. Ze waren daarmee een van de eerste bedrijven die Circuit implementeerde. "We hebben uit eerste hand de sociale en samenwerkingsmogelijkheden van Circuit mogen ervaren," zegt
Vanhoutte. "Onze eigen betatestteam herkende de rijke geluidskwaliteit waar klanten met Circuit van kunnen genieten wanneer ze Plantronics-headsets gebruiken."

"Vanhoutte voorzag ons, samen met zijn vooruitstrevende team, van waardevolle feedback tijdens het betaprogramma," zegt Bill Hurley, chief marketing officer bij Unify. "Plantronics was onder de indruk van het onderliggende principe van Circuit om samenwerken simpel en efficient te maken, ook
voor teams die vanuit verschillende delen van de wereld werken. Vanhoutte's vooruitziende blik maakt hem tot een progressieve leider in de toekomst van werktechnologieen."

Unify's wereldwijde NW2W ambassadeursprogramma honoreert leiders, die de impact van werktrends op het bedrijfsleven prioriteren. Bezoek voor meer informatie over het New Way to Work Global Ambassador programma de NW2W hub op www.unify.com/nw2w of volg de #NW2W op Twitter en LinkedIn.

Quotes

"Vanhoutte voorzag ons, samen met zijn vooruitstrevende team, van waardevolle feedback tijdens het betaprogramma," zegt Bill Hurley, chief marketing officer bij Unify. "Plantronics was onder de indruk van het onderliggende principe van Circuit om samenwerken simpel en efficient te maken, ook
voor teams die vanuit verschillende delen van de wereld werken. Vanhoutte's vooruitziende blik maakt hem tot een progressieve leider in de toekomst van werktechnologieen."

Over Plantronics

Plantronics is marktleider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten. Ze pionieren al vijftig jaar met nieuwe trends in audiotechnologie en creeren innovatieve producten waardoor mensen eenvoudiger kunnen communiceren, van unified Communications-oplossingen tot
bluetooth-headsets. Plantronics biedt ongeevenaarde audio-ervaring en kwaliteit. Plantronics wordt gebruikt door elk bedrijf in de Fortune 100 en is de eerste keuze van luchtverkeersleiders, alarmnummers en de New York Stock Exchange. Kijk voor meer informatie op: www.plantronics.com.