Samenwerking HPG en E2Ma voor levering ruim 1 miljoen e-mailadressen

HPG en E2Ma ondertekenden afgelopen vrijdag een samenwerkingsovereenkomst ten aanzien van de levering van ruim 1 miljoen e-mailadressen. De samenwerking tussen de partijen stelt bedrijven in staat het bereik van offline mediacampagnes te vergroten. De e-mailadressen kunnen worden ingezet voor een mailing voorafgaand aan of in navolging op bijvoorbeeld een huis-aan-huis campagne. Naast een versterkende werking op het offline media kanaal, leidt het digitaal versturen van de reclameboodschap tot het bereiken van consumenten die minder ontvankelijk zijn voor fysieke folders, of een antireclame brievenbussticker hanteren.
De e-mailadressen worden opgenomen binnen het online dashboard Meseda, een recent gereleased product van HPG. Beide partijen ontwikkelen de komende weken gezamenlijk een e-mailfunctionaliteit binnen het dashboard. Vanuit deze functionaliteit kunnen de e-mailadressen worden ingezet voor op zichzelf staande e-mailcampagnes, of ter versterking van offline media als huis-aan-huis en direct mail. E-mailadressen kunnen op 6-positie-postcodeniveau worden gekoppeld aan campagne- of verzorgingsgebieden. Desgewenst kunnen er selectiekenmerken aan de adressen worden toegevoegd, als geslacht, leeftijd en welstandsklasse.

Over HPGroup B.V.

HPG ondersteunt retailers, fabrikanten en mediabureaus bij het bereiken van consumentendoelgroepen middels huis-aan-huis en direct mail.

www.hpgroup.nl

Over E2Ma Consumer Profiling BV

E2Ma is een ervaren leadgenerator met als specialisme, het genereren van consumentenprofielen op het gebied van E-mailmarketing aan bedrijven.

www.e2ma.nl