Welke service verwacht u van de gemeente?


Vul de enquete in en maak kans op streekproducten

De gemeente actualiseert haar servicenormen en vult ze aan. Dit is niet mogelijk zonder uw inbreng als klant van de gemeente. Welke dienstverlening verwacht u van ons?

Wanneer u bijvoorbeeld uw paspoort ophaalt of een rijbewijs verlengt. Hoe lang bent u bereid te wachten aan de balie? Of maakt u liever een afspraak? Wanneer verwacht u een reactie op een vraag die u ons stelt via twitter? Wat zijn uw ervaringen met onze dienstverlening? Vul nu de digitale
enquete `servicenormen' in via en laat het ons weten.

De gemeente nodigt iedere inwoner van De Ronde Venen uit om een korte digitale vragenlijst in te vullen. Hierin presenteren we de servicenormen die we voor ogen hebben. Van de maximale wachttijd aan de balie van het gemeentehuis tot de telefonische bereikbaarheid en de beantwoording van een
brief. Per norm vragen we inwoners wat zij van ons verwachten. Daarnaast wordt een aantal stellingen voorgelegd en is er ruimte voor suggesties om dienstverlening nog beter te maken.

Om onze waardering uit te spreken en aan te geven hoeveel belang wij hechten aan een hoog serviceniveau, ontvangt iedere honderdste inwoner die de vragenlijst invult, een cadeaupakket met lekkere streekproducten ter waarde van EUR 20*.

Invullen van de enquete is mogelijk tot maandag 2 maart 2015. De resultaten zijn inbreng voor het opstellen van geactualiseerde servicenormen.