Infor erkend als Leader in 2015 Gartner Magic Quadrant voor Marketin..


donderdag 12 februari 2015



Infor, een leverancier van bedrijfssoftware, is door Gartner erkend als Leader in het 2015 Magic Quadrant voor Marketing Resource Management (MRM) voor zijn Infor Marketing Resource Management (MRM) oplossing. Het rapport evalueert leveranciers op basis van de volledigheid van hun visie en hun
executievermogen op het gebied van essentiele marketing resource management-criteria zoals innovatie, kennis van de markt, verticale/industriestrategie en productstrategie. Dit is het vierde opeenvolgende jaar dat Infor is gepositioneerd als Leader in het rapport, dat op 2 februari 2015 is
gepubliceerd door Kimberly Collins, research vice president CRM bij Gartner.

Volgens het Gartner-rapport, "tonen leiders in de MRM-markt voorbeeldige prestaties. Ze leveren brede en diepgaande geintegreerde MRM-functionaliteit voor grote, organisatiebrede, wereldwijde implementaties, die MRM betrekken op de gehele marketingorganisatie. Leaders formuleren succesvol
businessproposities die resoneren met kopers."

"Het is geen verrassing dat marketingomgevingen complexer zijn dan ooit tevoren. Het kan uitdagend, maar ook duur en tijdrovend zijn om het overzicht te houden over alle dagelijkse gebeurtenissen, communicatie, evenementen, budgets en middelen," zegt Grant Halloran, global vice president en
general manager, Infor Customer and Marketing Management. "Infor richt zich op het creeren van ervaringen waar gebruikers van houden, en dat is de kracht van onze MRM-oplossing, waar we in blijven investeren. We zijn door Gartner voor het vierde opeenvolgende jaar vermeld als Leader, en voelen
dat dit komt omdat we weten wat onze klanten nodig hebben om succesvol te zijn. Daarbij ontwikkelen we voortdurend de juiste middelen om de vraag uit de markt voor te blijven."

Infor MRM helpt marketeers om marketingplannen beter vast te leggen, activiteiten te traceren, om de gezamenlijke productie te beheren, budgets en financien te controleren, printmaterialen te lokaliseren en digitale brand assets te beheren. Bovendien biedt de applicatie een gestroomlijnde
gebruikersinterface die tot een hogere gebruikersadoptie leidt.
Over het Magic Quadrant
Gartner is onpartijdig en spreekt geen steun uit voor specifieke leveranciers, producten of diensten die in haar researchpublicaties worden genoemd, en adviseert gebruikers van technologie niet om alleen leveranciers met de hoogste beoordeling te selecteren. De onderzoeken van Gartner bestaan
uit de meningen van Gartner's onderzoeksorganisatie en moeten niet als feitelijke beweringen worden beschouwd. Gartner geeft geen enkele garantie, expliciet noch impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief garanties inzake verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Infor

Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 73.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn om
snelheid te realiseren in de business. De innovatieve ontwerpen van Infor, die eenvoudig, transparant en elegant zijn, bieden een rijke gebruikerservaring. Flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten.

Infor klanten zijn onder andere:

* 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
* 10 van de top 10 hightechbedrijven
* 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
* 22 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
* 16 van de 20 grootste Amerikaanse steden
* 20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
* 17 van de top 20 industriele distributeurs
* 16 van de top 20 wereldwijde retailers
* 4 van de top 5 brouwerijen
* 21 van de top 30 wereldwijde banken
* 6 van de top 10 wereldwijde luxemerken