Toekomst van Marketing & Communicatie


Ontdek de ontwikkelingen op weg naar 2050

ENSCHEDE, 20150306 -- Wat is de toekomst van het marketing- en communicatievak? Veel ontwikkelingen worden gestuurd vanuit technische innovaties, digitalisering en internationalisering, maar wat gebeurt er met de almaar groeiende, opgeslagen kennis over elk individu? In ‘Marketing & communicatie op weg naar 2050′ komen koplopers en experts aan het woord die vanuit de praktijk hun visie vertellen.

Marketing & communicatie op weg naar 2050Het magazine is in een gedrukte oplage van 20.000 exemplaren verspreid, in gepersonaliseerde vorm! Dus elke ontvanger kreeg z’n unieke exemplaar op eigen naam (en eigen foto). Marketingacties gericht op het individu, is een ontwikkeling die richting 2050 niet te stoppen is. Dat blijkt ook uit het artikel over big data. Verder is de uitgave uniek omdat de primaire lezersdoelgroep bereikt is door ze op functienaam te selecteren vanuit LinkedIn, waarmee ten minste alle eindverantwoordelijken voor marketing en communicatie een exemplaar hebben mogen ontvangen.

Digitale editie
Naast de geprinte versie, is ook een online versie gemaakt. Die is kosteloos te bekijken via www.geenbladvoordemond.nl/mc2050. Wel moet vooraf ingelogd worden met een LinkedIn account, zodat de digitale editie je ook persoonlijk welkom heet.

Onderwerpen
In het magazine kom je toekomstverhalen tegen over big data, virtual reality, drukwerk, digitale privacy, uitgeefproducten, beurzen, signing, communicatie, e-commerce, internationalisering, seo, neuromarketing, social media, opleidingen, postcards, mediaplanning, b2b-marketing en customer journey mapping.

Aanmelden
Behalve het online magazine kosteloos bekijken, kun je je ook aanmelden voor gratis ontvangst van de gepersonaliseerde gedrukte versie: www.geenbladvoordemond.nl/formulier.