Smart Internet Media Solution Partner Optimizely


BUSSUM, 20150520 -- Smart Internet Media kondigt haar samenwerking aan met het Amerikaanse bedrijf Optimizely, wereldwijd marktleider op het gebied van experience optimization. De samenwerking zorgt er voor dat het midden- en groot zakelijke segment haar online bezoekers de beste klantervaring kan bieden op alle online contactmomenten, zowel op het internet als op mobiele applicaties.

[Logo Smart-IM]

Middels deze samenwerking breidt Smart Internet Media haar aanbod verder uit en biedt, naast het genereren van meer bezoekers middels zoekmachine optimalisatie en Adword campagnes, de conversie optimalisatie oplossingen met Optimizely aan haar klanten. “Elke organisatie heeft het verbeteren van haar online activiteiten hoog op de agenda staan vandaag de dag”, zegt Robin Freyer, Directeur van Smart IM. “Online Marketeers willen een compleet inzicht in haar online publiek van A tot Z. Niet hoe vaak de website bekeken wordt of hoeveel bezoekers deze trekt, maar hoe deze bezoekers zich gedragen en converteren naar loyale klanten”. Smart Internet Media breidt momenteel haar team verder uit met UX designers, CRO specialisten en Account Managers om haar klanten nog beter te bedienen.


Over Smart Internet Media


Smart Internet Media is opgericht in 2003 en een van de grondleggers van de Nederlandse zoekmachine marketing. Verantwoordelijk voor het online succes van grote namen zoals Omoda, Hallmark, Studentmobiel en start-ups zoals Tinker.travel. In deze snel ontwikkelende markt is Smart Internet Media al snel uitgegroeid tot full service internetmarketing bureau met specialismen als zoekmachine optimalisatie, Adwords en Conversie optimalisatie. Voor meer informatie verwijzen wij graag naar onze website smart-im.nl.

 Over Optimizely

Optimizely is wereldwijd marktleider op het gebied van experience optimization. Het biedt een platform waar meer dan 8.000 klanten gebruik van maken om de online ervaring van hun publiek via diverse kanalen inzichtelijk te krijgen en hier vervolgens op te sturen. Middels A/B testing, targeting en multichannel optimalisatie wordt Optimizely ingezet voor het verhogen van de conversie op websites en mobiele applicaties. Het gebruiksgemak van de tool geeft organisaties de mogelijkheid uitgebreid te testen en hierdoor de juiste, data-driven beslissingen te nemen. Tot op heden zijn er op deze wijze al meer dan 20 miljard geoptimaliseerde klantervaringen gecreëerd. Voor meer informatie zie de website optimizely.com.