De vakantietijd komt er weer aan: drukte op het gemeentehuis


De vakanties komen er weer aan. Dat betekent voor veel mensen de aanvraag van een nieuw reisdocument. Het is daardoor, vooral tijdens de avondopenstelling op maandagavond, erg druk in het gemeentehuis de komende 2 maanden. Wij vragen uw begrip voor oplopende wachttijden en adviseren u om waar
mogelijk op een ander moment naar het gemeentehuis te komen.

Digitaal zaken doen

Wist u dat u veel zaken ook digitaal kunt regelen? Zoals het doorgeven van een verhuizing of de aanvraag van een uittreksel. Via uw persoonlijke internetpagina `Mijn Echt-Susteren' (uw persoonlijke pagina in ons Digitaal Loket) kunt u uw zaken digitaal met de gemeente regelen, digitaal een
afspraak maken en de afhandeling van uw (aan)vragen of meldingen volgen. U kunt uw aangevraagde producten op een veilige manier betalen met iDeal. Voor het digitaal zaken doen met de gemeente, is een DigiD inlogcode nodig. Een DigiD inlogcode is aan te vragen via www.digid.nl.

Meer informatie

Ga voor meer informatie naar ons Digitaal Loket www.echt-susteren.nl/digitaalloket.