Het duo Nick & Simon krijgt een eigen glossy

Het bekende duo Nick & Simon krijgt een eigen glossy! De eerste Nick & Simon ligt vanaf half september 2015 in de schappen. De definitieve frequentie van het tijdschrift zal na de verschijning van het eerste nummer worden bepaald.

Het magazine zal over alle aspecten van de wereld rondom Nick en Simon gaan. Van hun nieuwe album tot diverse specifieke Nick en Simon-onderwerpen. Met lifestylereportages, human interest en zelfs een kijkje in hun priveleven. Bij het magazine zal een cd worden meegesealed met enkele nummers

van het nieuwe album van Nick & Simon, dat eveneens in september zal verschijnen. Het magazine zal op alle relevante verkooppunten in Nederland verkrijgbaar zijn, en via de speciale website nickensimonmagazine.nl.

Nick en Simon zelf zijn erg enthousiast over hun eigen tijdschrift en hebben een nadrukkelijk participerende rol bij het aandragen van de onderwerpen gehad.

Nick Schilder: 'Ik vind het heel bijzonder om een eigen glossy te hebben. Het unieke karakter van dit project spreekt mij erg aan. We denken dat we er veel van onszelf in kwijt kunnen, in nauwe samenwerking met onze partners natuurlijk. Dit project heeft alles in zich om er iets waardevols van

te maken, denk ik. Mensen die dit lezen moeten er vrolijk van worden. Ook zal er ruimte zijn om onze passies en interesses te belichten, die overigens behoorlijk uiteen blijken te lopen! Het is goed dat het niet puur alleen over onszelf gaat, maar ook over zaken waar wij ons bij betrokken

voelen....'

Nick & Simon wordt uitgegeven door New Skool Media.

Over New Skool Media

New Skool Media is een van de grootste multimediale uitgeverijen van Nederland. Het portfolio bestaat uit 22 nationaal bekende titels, waaronder: Fiets, Knipmode, Truckstar, Seasons, Home & Garden, KIJK, delicious. en Vorsten. New Skool Media beschikt over platformen voor haar specifieke

doelgroepen om klanten en partners optimaal te kunnen bedienen met de mediumtypen print, online, mobile, events en e-commerce producten.