Samenwerkingsovereenkomst Jaarbeurs en Adecco

Zaltbommel, 18 juni 2015 De directies van Jaarbeurs (Utrecht) en Adecco Group Nederland (Zaltbommel) hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend, die een fase van vernieuwing inluidt met betrekking tot de inzet van flexwerkers in hospitality, catering en services. Adecco Group Nederland is

uit een stevig aanbestedingstraject als beste uit de bus gekomen. Jaarbeurs zocht naar een betrouwbare partner die zich het Jaarbeurs-DNA eigen wil maken, wil investeren in verandering en innovatie, en een bijdrage kan leveren aan de verdere digitalisering van werk- en flexprocessen. De

samenwerking met Adecco is aangegaan tot ten minste eind 2017.

Jaarbeurs over samenwerking met Adecco:

`Onze visies op verbinden en vernieuwen matchen met elkaar.'

Joost van de Kamp, Manager P&O Jaarbeurs: "Jaarbeurs zet cruciale stappen naar de toekomst. Excellente service en unieke beleving staan centraal. Daar sluiten de waarden en technologische voorsprong van Adecco op aan. Verbinden en vernieuwen zit in ons beider DNA."

Een match met het Jaarbeurs-DNA is voor Jaarbeurs de voorwaarde om als HR-partner te participeren in de hoogwaardige gastvrijheid en dienstverlening. Een vernieuwend aspect is de formatie van een exclusief Adecco/Jaarbeurs Team dat op locatie in Utrecht samensmelt met de

Jaarbeurs-professionals.

Samen investeren in de toekomst

Patrick Bakker, CEO Adecco Group Nederland over deze nieuwe werkwijze: "Jaarbeurs heeft gekozen voor Adecco, omdat we hebben aangegeven als organisatie de uitdaging aan te willen gaan om samen te investeren in innovatie en vernieuwing. Jaarbeurs heeft daar in het tendertraject veel nadruk op

gelegd en wij herkennen ons in die wens. Onze consultants draaien als volwaardige collega's mee met de mensen van Jaarbeurs. Dat is een nieuwe ontwikkeling. Dat zie je nog niet vaak op inhouse locaties."

Patrick Bakker (l) en Joost van de Kamp (r)

Over Jaarbeurs

Jaarbeurs, opgericht in 1916 om handel en nijverheid te bevorderen, faciliteert ontmoetingen tussen aanbieders en afnemers van producten en diensten. Sinds de opmars van internet heeft de fysieke ontmoeting in de vorm van vak- en consumentenbeurzen en evenementen er een dimensie bijgekregen.

Jaarbeurs verbindt en vernieuwt ook met de inzet van gespecialiseerde online platforms en gedifferentieerde dienstverlening met betrekking tot accommodaties, catering en zakelijke services.