Toeristisch Flevoland op landelijke radio

Publicatiedatum: 24 juni 2015

Samen met partners Landal Waterparc Veluwemeer, Bataviawerf, Walibi, Aviodrome en Flevonice is Toerisme Flevoland een campagne begonnen. De inzet is om Flevoland op radio 100%NL aan te prijzen als vakantiebestemming.

Centraal staat het verhaal van Flevoland: wat Flevoland zo uniek maakt. Dat betekent aandacht voor zijn bijzondere geschiedenis, de omvang van zijn polder (de grootste ter wereld) en leeftijd van pas 70 jaar. En natuurlijk ook aandacht voor zijn prachtige nieuwe natuur en bijzondere architectuur. Aangevuld met het feit dat de regio zes meter onder zeeniveau ligt en is gebouwd op de zeebodem.

Op zes landelijke zenders

Op Radiozender 100 % nl en zes andere landelijke radiozenders zoals Radio 538, SLAM!FM, Radio 10 en BNR radio zijn de komende weken veel spotjes over Flevoland te beluisteren. Ze zijn bedoeld om luisteraars tot actie aan te zetten om Flevoland te bezoeken voor vakantie of een dagje uit.

Kenniskwis

Naast de spotjes heeft Toerisme Flevoland met 100 % NL wee actieweken ingericht rondom Flevoland. Met vier vragen wordt de kennis over Flevoland getest. Door mee te doen, maken de deelnemers kans op prachtige prijzen in Flevoland: een verzorgd weekend Landal Waterparc Veluwemeer, een verzorgde dag op Flevonice en entreekaartjes voor Walibi, Aviodrome en Bataviawerf.

De actie op 100% nl bestaat uit spotjes, het promoten van de actie door deejees, promotie via de social media-kanalen van 100%nl en een actiepagina op www.100p.nl.

De actie loopt door tot en met 4 juli. Daarna zijn op zes andere zenders nog twee weken lang spotjes over Flevoland te horen.