Kick off Schoolcampus V&D Den Haag succes bij scholieren

De V&D Schoolcampus is donderdagavond (25 juni) officieel geopend in, de tot tiener walhalla omgebouwde kelder van, V&D Den Haag door de populaire tienervloggers Mert, Teske en Lifesplash. Om 18.00 uur startte de kick-off met onder andere een optreden van Teske en een preview van de nieuwste video van Mert. Gevolgd door een signeersessie door de drie tieneridolen. Enthousiaste scholieren stonden geduldig te wachten voor een handtekening en een selfie met de drie populaire vloggers.

Er was veel te beleven op de Schoolcampus in de kelder van V&D Den Haag: Eastpak rugzakken werden gepersonaliseerd door Tegendraads, een snowboard simulator, visagisten van ICI PARIS XL verzorgde een vijf minuten make over en een hair touch-up van Iso Beauty. De scholier met de mooiste make over kan een professionele fotoshoot winnen en een post op de Look of the day website van V&D.

Mert, Teske en Lifesplash maken hun eigen Schoolcampus selectie V&D heeft al jaren het meest uitgebreide assortiment aan schoolspullen tijdens de Schoolcampus periode. Mert, Teske en Lifesplash hebben voor V&D hun eigen favoriete schoolspullen geselecteerd uit dit uitgebreide assortiment. Zij hebben daarnaast op hun eigen unieke manier een filmpje gemaakt met dit onderwerp. Zo zie je in de vlog van Teske dat zij een fan blij maakt met een doos vol customized schoolspullen. Teske: "Schoolspullen waren altijd best wel een ding voor mij; je moet natuurlijk wel coole spullen hebben." Lifesplash laat in haar vlog de inhoud van haar schooltas zien en Mert prankt zijn vriend door zijn huiskamer in te pakken met goud kaftpapier van V&D.

Via diverse winacties op de social media kanalen van de vloggers maken scholieren nog tot en met 23 augustus 2015 kans op de favoriete schoolspullen van Mert, Teske en Lifesplash. De V&D Schoolcampus is open in alle winkels tot 1 september 2015.

Over V&D

V&D, opgericht in 1887, is het grootste warenhuis van Nederland met een breed assortiment en een unieke mix van merken en private brands. Inmiddels heeft V&D meer dan 4.000 A-merken shop-in-shops en wordt V&D 130 miljoen keer per jaar bezocht, waarvan 50 miljoen keer op vd.nl. V&D Group heeft ruim 10.000 medewerkers. Via desktop of tablet (vd.nl) of via de mobiele site op smartphone (m.vd.nl) of de V&D app zijn producten te bestellen. La Place is de horecaformule van V&D en beide zijn eigendom van Sun European Partners. Voor meer informatie over V&D kijk op vd.nl, laplace.com of volg V&D via Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram.