Caffè Zarazzo winnaar 2015 in koffieautomatenbranche

Rotterdam, 20150706 -- Caffè Zarazzo is uitgeroepen tot branchewinnaar 2015 van de Koffiebranche door het Nationale Business Succes Award Instituut. Met een zeer sterke positionering en onderscheidend concept heeft het bedrijf zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een in smaak en service toonaangevende onderneming. ‘Caffè Zarazzo verhoogt de koffiebeleving door eigen verfijnde koffiesmaken- uit eigen branderij te combineren met de juiste koffiemachines. Het bedrijf weet elke onderneming zijn eigen koffiebeleving en –smaak mee te geven.’

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Caffè Zarazzo een voorbeeld van gepassioneerd en klantgericht ondernemerschap. ‘Met 20 jaar research en klantervaring is Caffè Zarazzo op de hoogte van de wensen en mogelijkheden in de markt. De beste kwaliteit bonen, de beste technieken op het gebied van koffiebranden en ultramoderne faciliteiten worden gecombineerd met vakmensen die met de klant zoeken naar een tailor made smaakbeleving. Zarazzo is een schitterend koffiehuis.’

Opmerkelijk onderscheidend vermogen

De jury prijst met name het unieke maatwerk van de B2B-onderneming  ‘Caffè Zarazzo levert bedrijven onafhankelijk advies welke koffiemachine en smaak optimaal binnen de specifieke werkomgeving van een bedrijf past. Ook is er het full-service pakket van Zarazzo, daarmee zorgt zij voor een unieke koffiebeleving binnen het bedrijf’, stelt Robbert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Klanten van Zarazzo kunnen rekenen op één aanspreekpunt, korte lijnen en een flexibele opstelling ten opzichte van de wensen. Sinds 20 jaar zijn zij gespecialiseerd in het verzorgen van op maat gemaakte koffieconcepten bij bedrijven als: Auto Hoogenboom, HTM (Haagse Tram Maatschappij),  Mammoet,  Kempen & Co,  Oger, , Johnson Controls , Robert Walters Recruitment en SLTN Inter Access, Waternet en nog veel meer.

Meer informatie: http://www.zarazzo.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succesaward wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, als ook het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award, (2015) inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks te volgen op RTL 7, zondag 12:55 uur tot einde 2015.