Informatiebijeenkomst inkoop Jeugdhulp Lekstroom voor zorgaanbieders


maandag, 07 september 2015

Aanbieders van jeugdhulp zijn welkom op de informatiebijeenkomst van de Lekstroomgemeenten over de inkoop van de jeugdhulp 2016. De bijeenkomst wordt georganiseerd door de Lekstroomgemeenten (Lopik, IJsselstein, Nieuwegein, Vianen en Houten) en gehouden op maandag 14 september 2015 in Houten.
Doel van deze bijeenkomst is het bijpraten van alle belangstellende zorgaanbieders over het inkoopproces in 2016.

De Lekstroomgemeenten zijn in het voorjaar gestart met het inkoopproces voor de jeugdhulp 2016. Het proces verloopt via de methode van bestuurlijk aanbesteden om meer lokaal maatwerk te kunnen bieden. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de zorgaanbieders om de noodzakelijke vernieuwing in de
organisatie van de jeugdhulp vorm te geven. De afgelopen maanden zijn diverse onderwerpen besproken met een vertegenwoordiging van 13, grote en kleine, zorgaanbieders.

De komende periode zullen er nog drie besprekingen volgen. Resultaat van dit proces zal Basisovereenkomst zijn, waarin de beleidsuitgangspunten zijn vastgelegd voor 2016, en een Deelovereenkomst, waarin de productbeschrijvingen en tarieven staan. Alle huidige contractpartners krijgen deze
toegestuurd. Partijen, waar de Lekstroomgemeenten momenteel geen overeenkomst mee hebben, kunnen op verzoek ook een overeenkomst voorgelegd krijgen. U kunt uw interesse hiervoor kenbaar maken op het onderstaande mailadres.

Aanmelding

Deze informatiebijeenkomst is bedoeld voor alle zorgaanbieders die geinteresseerd zijn in het inkoopproces Jeugdhulp 2016. Wij stellen het op prijs als u zich van te voren aanmeldt. Dat kan per mail via: aanbestedingjeugd@houten.nl.

De bijeenkomst wordt gehouden op: Maandag 14 september. Locatie: Gemeentehuis Houten, Onderdoor 25, 3995 DW Houten. Tijdstip: 17.00-19.00 uur.

regio lekstroom