Gengu en Kentico organiseren "Maak kennis met personalisatie"


15 September 2015

Seminar over de voordelen en aandachtspunten van personalisatie van uw website

De meeste websites laten aan iedere bezoeker dezelfde content zien en zijn hierdoor maar een voor een beperkt publiek aansprekend. Het is echter ook mogelijk de weergave van websitecontent af te stemmen op de bezoeker, waardoor deze alleen content te zien krijgt die voor hem of haar
persoonlijk relevant is. Gengu en Kentico organiseren 17 september "Maak kennis met personalisatie", een gratis seminar waarin wordt uitgelegd hoe u de effectiviteit van uw website met behulp van personalisatie kan vergroten en hoe u hiermee van start kan gaan.

Wanneer?
Donderdag 17 september 2015

Waar?
Bij `Oudlaan Vergaderen', Oudlaan 4 in Utrecht. Klik op de link voor een routebeschrijving

Programma
09:45 - 10.00 Ontvangst met koffie en thee
10.00 - 10.10 Welkom en introductie (Marc Gutlich - CEO Gengu)
10.15 - 11.10 De effectiviteit van personalisatie (Bart Bakkeren - marketing consultant Gengu)
11.15 - 12.00 Online marketing in de praktijk (Bart Omlo - manager Kentico Benelux)
12.05 Lunch

Aanmelding
Via deze link kunt u zich aanmelden. Deelname is gratis, maar wacht niet te lang, want vol is vol!

***

Over Kentico
Kentico is softwareontwikkelaar en leverancier van een totaaloplossing voor CMS, e-commerce en online marketing. De value for money propositie van Kentico zorgt ervoor dat elke type organisatie, van groot tot klein, verbluffende websites kan maken en de efficientie en effectiviteit van hun
marketingactiviteiten kan vergroten. Bedrijven kunnen met Kentico in contact treden met klanten, inzicht krijgen in klantwensen, customer journeys inrichten, content beheren, online verkoop realiseren en de samenwerking in de eigen organisatie optimaliseren. Wereldwijd draaien momenteel meer
dan 25.000 websites in 100 landen op Kentico. Nederlandse Klanten zijn onder andere de Provincie Flevoland, SOS Kinderdorpen, Zeeman, BOVAG, Trans Link Systems, UMC Utrecht en NCOI.