Wat vindt u van onze dienstverlening?


15 september 2015

Den Haag

Hoe toegankelijk is de studiezaal? Hoe gebruiksvriendelijke is de website? De vragen van de enquete hebben betrekking op alle aspecten van de fysieke en digitale dienstverlening. Uw antwoorden geven het Nationaal Archief een belangrijke indicatie voor zijn service en bieden handvatten voor het
verbeteren van de dienstverlening.

Landelijk onderzoek dienstverlening archieven

Het Nationaal Archief doet elke twee jaar mee aan het landelijke klantentevredenheidsonderzoek voor archieven. Het onderzoek is een initiatief van de Branchevereniging Archieven in Nederland (BRAIN) voor Nederlandse archiefinstellingen.

Ga naar de vragenlijst

Het invullen van de vragenlijst kost hooguit 10 minuten. De antwoorden van de enquete worden volledig anoniem verwerkt.
U kunt de vragenlijst invullen tot 1 november.

Ga naar de vragenlijst en kies het Nationaal Archief uit de lijst van deelnemende archieven