Nederlands grootste public screen netwerk geintroduceerd

maandag 16 november 2015 14:16 Economie

Dit is een origineel bericht van Beyond Outdoor

Beyond Outdoor is na zeven jaren van voorbereiding op 1 augustus van dit jaar gestart als nieuwe buitenreclame exploitant. Na digitale reclamemasten langs de A16 bij Moerdijk, de A20 bij Gouda en de A27 bij Houten volgt vandaag de ingebruikname van 30 grote led schermen in 28 verschillende Nederlandse steden. De exploitant biedt hiermee een gecombineerd bereik van bijna 9 miljoen passanten per week.

Het bedrijf ontwikkelt en exploiteert grote led schermen op high traffic locaties. Dit biedt adverteerders de mogelijkheid om op een doeltreffende manier te communiceren met de doelgroep. De eerste reclamemast die het bedrijf realiseerde langs de A16 trok zowel tijdens de introductie als in het dagelijks gebruik veel bekijks, iets dat in korte tijd als katalysator heeft gewerkt voor de rappe ontwikkeling.

Bereik van 9 miljoen passanten per week

Het public screen netwerk dat Beyond Outdoor vandaag lanceert bestaat uit 30 groot formaat led schermen verspreid over 28 Nederlandse steden. De exploitant is hiermee de eerste exploitant die, waar het grote digitale formaten betreft, een nagenoeg landelijke dekking kan bieden en hiermee bijna 9 miljoen passanten per week bereikt. Dit betekent uitgebreide mogelijkheden op zowel lokaal, regionaal als nationaal niveau.

Kracht van Digital Out of Home

Digital Out of Home biedt adverteerders tal van voordelen. Belangrijkste speerpunt is de flexibiliteit van het medium. Het is mogelijk om real time in te spelen op actualiteiten en de campagne gedurende de looptijd aan te passen. Hiermee kan de verkoop bijvoorbeeld gestuurd worden van het ene naar het andere product. Het is daarnaast mogelijk om campagnes in te kopen op basis van 'dayparts'. Gecombineerd met de hogere attentiewaarde dankzij de bewegende beelden maakt dit digital out of home tot een krachtig medium.

Over Beyond Outdoor

Beyond Outdoor biedt adverteerders een inspirerend netwerk dat bestaat uit digital out of home en premium banner locaties. Kenmerkend hierbij zijn de hoge optische kwaliteit en de uitstekende positionering. De high traffic locaties genereren in korte tijd een enorm bereik en kunnen zowel op reguliere basis als via programmatic buying ingekocht worden. Bovendien biedt het bedrijf belangrijke inzichten in data over het aantal passanten en het profiel daarvan, evenals ondersteuning bij het bepalen van de juiste inzet. Meer informatie is te vinden op www.beyondoutdoor.nl