Najaarssymposium 2015: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet... Illusies..


Najaarssymposium 2015: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet... Illusies en neuromarketing

27 november 2015 | Symposium

Brein in Beeld (van de afdeling anatomie en neurowetenschappen) organiseert volgende week in NEMO een symposium 'Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet. Illusies en neuromarketing'.

De avond bestaat uit twee lezingen gevolgd door een debat. We hebben best een mooi gezelschap bij elkaar weten te brengen voor deze avond:

Sprekers:
Rob van Lier (Radboud Universiteit): Illusies,
Martin de Munnik (Neurensics, neuromarketing bureau van Viktor Lamme): 'Het consumentenbrein',

Voor het debat sluiten aan:
Ysbrand van der Werf (VUmc) en Marc Slors (hoogleraar Cognitiefilosofie, Radboud)

Klik hier voor meer informatie.

Datum 27 november 2015
Tijd 19:30 tot 20:00
Locatie Science Center NEMO (Amsterdam)