Nieuwe openingstijden per 4 januari 2016 - Alblasserdam


Met 'persoonlijk, snel en digitaal' kiezen wij voor een verandering in de dienstverlening. Steeds meer diensten regelt u bij ons digitaal. Voor sommige producten of diensten moet u toch naar onze balie komen. De openingstijden worden aangepast aan de behoefte van onze inwoners. Hiermee sluiten
wij beter aan op ontwikkelingen in de dienstverlening, nu en in de toekomst.

Vanaf 4 januari 2016 zijn wij open op:
o dinsdag, donderdag en vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur
o maandag en woensdag van 14.00 tot 19.30 uur

Persoonlijk contact: Twee avondopenstellingen

Vanaf januari zijn wij elke week twee avonden open. Naast de bestaande maandagavond bent u ook op woensdagavond welkom. Onze avondopenstelling is nu al het drukst bezochte moment in de week. De extra avondopenstelling sluit meer aan bij uw vraag om buiten kantoortijden producten of diensten
persoonlijk te regelen.

Snel: Op afspraak & thuisbezorgen Paspoorten & Identiteitskaarten

Voor (bijna) alle producten en diensten kunt u vanaf het nieuwe jaar een afspraak maken. Het voordeel hiervan is dat u zelf kiest wanneer een bezoek het beste uitkomt en u geen wachttijd heeft. Wij bieden de mogelijkheid om binnen twee werkdagen op afspraak te komen.

Vanaf het eerste kwartaal van 2016 kunt u uw paspoort of identiteitskaart laten bezorgen. Wij bezorgen thuis of op het werk door heel Nederland, ook 's avonds en op zaterdag. Voor EUR 4,95 extra per document kunt u hier gebruik maken. U hoeft uw paspoort of identiteitskaart dan niet meer
persoonlijk op te halen.

Digitaal

Wij bieden steeds meer producten en diensten digitaal aan. Een bezoek aan de balie is daardoor niet meer nodig. Denk bijvoorbeeld aan: de aanvraag van een uittreksel, het doorgeven van een verhuizing, het doen van een melding in de buitenruimte (wijklijnmelding) of een vraag aan ons. Wij
verwachten de komende jaren dat de dienstverlening aan de balie steeds verder afneemt en blijven onze digitale dienstverlening verder ontwikkelen.