Telefonische bereikbaarheid Stib uitgebreid


Voor vragen, zorgen of een idee over zorg en welzijn, opvoeden en opgroeien kunt u sinds 2015 terecht bij Stib, het gebiedsteam in de gemeente Buren. In 2016 gaat er iets veranderen in de manier waarop u in contact kunt komen met Stib. Dit leest u hieronder.

* De website www.stib.nl wordt vernieuwd. Straks vindt u hier veel meer informatie, advies en antwoorden op uw vragen.
* U kunt niet meer zonder afspraak op locatie terecht. Als u contact wilt met een Stib-medewerker, dan kan dat telefonisch of per mail.
* De telefonische bereikbaarheid wordt uitgebreid. Vanaf 1 januari is Stib telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur op t. 0344-680 670.
* U kunt 7 dagen per week, 24 uur per dag mailen naar Stib via info@stib.nl.
* U kunt natuurlijk ook gewoon bij uw vertrouwde personen en instanties terecht.

Wat gebeurt er als u contact zoekt met Stib?

* U belt of mailt over uw vraag
* De medewerker van Stib beantwoordt per mail of bespreekt uw vraag telefonisch
* U en de medewerker bekijken samen de mogelijkheden. Vaak krijgt u gelijk een antwoord. Kan dat niet? Dan spreekt de medewerker met u af. Bij u thuis of op een andere plek.
* U voert dan een gesprek over:
- Wat speelt er? Speelt er nog meer?
- Wat kunt u zelf nog doen?
- Kunnen buren, familie, vrienden of anderen helpen?
- Als het nodig is regelt Stib andere hulp

Meer weten?

Kijk voor meer informatie op www.stib.nl.